סיוע מיידי עד 100000 ש"ח של הסוכנות היהודית לעסקים בעיר אשקלון

מענקים לאשקלון, שטרות כסף, צילום:אודי דוד בן דוד
סיוע חשוב לעסקים באשקלון יוצא לדרך במסגרת יוזמה משותפת של הסוכנות היהודית, החמ״ל האזרחי אחים.יות לישראל ופדרציית בולטימור יוצאת לדרך בימים אלה, בשיתוף עם עיריית אשקלון כדי לחזק את קהילת העסקים הקטנים בעיר.
במסגרת היוזמה הוקמה קרן מיוחדת ששמה ״קרן אור לאשקלון״, אשר תעניק סיוע לבעלי העסקים הקטנים בעיר שחוו קשיים רבים בעקבות מלחמת חרבות ברזל – הן באמצעות מתן הלוואות בתנאים אטרקטיביים והן באמצעות מנטורינג לעסקים הזקוקים לסיוע והכוונה.
כבר זמן רב שאזרחים רבים ברחבי המדינה נעזרים במענקים והטבות המועברות על ידי הרשויות השונות במדינה ישירות לחשבון הבנק הפרטי שלהם במטרה לסייע כלכלית בתקופת המלחמה, והיום אנו מביאים בפניכם מידע חשוב בנוגע לסיוע לעסקים באשקלון.

הלוואת סיוע עד 100000 ש"ח מהסוכנות היהודית עם ערב אחד בלבד או פיקדון

סיוע לבעלי עסקים באשקלון עד 100000 ש"ח מהסוכנות היהודית אילוסטרציה - שטרות כסף, צילום:אודי דוד בן דוד
סיוע לבעלי עסקים באשקלון עד 100000 ש"ח מהסוכנות היהודית אילוסטרציה – שטרות כסף, צילום:אודי דוד בן דוד
בין התנאים המיוחדים ייהנו הלווים מהלוואות עד 100,000 ש״ח בתהליך מקוצר עם ערב אחד בלבד או פיקדון ובנוסף, מגרייס של חצי שנה, פריסה עד 60 חודשים והלוואה בריבית של פריים מינוס חצי אחוז.
הסיוע יכלול גם ייעוץ וליווי עסקי/אישי ללא עלות נוספת. תכנית הליווי, ניתנת בסיוע MIDC (מרכז פיתוח קשרי מרילנד ישראל) דרך מיזם "אחים לעסק" שבו שותפים  החמ"ל האזרחי אחים.יות לישראל, הסוכנות היהודית, ארגון IVN וחברת כלירמרק קפיטל.

סיוע לעסקים באשקלון מהסוכנות היהודית: אלו תנאי הסף

על מנת לעמוד בתנאי הסף לקבלת ההלוואה על העסק לקיים פעילות עסקית של חצי שנה לפחות, להמצא באשקלון, להיות בעל עוסק מורשה או חברה בע"מ, עם מחזור מינימלי של חצי מיליון ש"ח לשנה ומקסימום מחזור חמישה מיליון ש"ח לשנה.
על בעל העסק להוכיח כי הייתה ירידה של לפחות 20% בהכנסות בחודשים אוקטובר, נובמבר ודצמבר 2023 לעומת 2022 ועבור עסקים הפעילים בין שנה לחצי שנה- ירידה של פחות 20% ממוצע הכנסות בחודשי הפעילות הקודמים למלחמה. תהליך הייעוץ והליווי העסקי/האישי – יתחיל לאחר אישור ההלוואה על ידי הסוכנות והבנק.

פרשה מזעזעת: חשוד בשוד אלים של נהגי מוניות נתפס – כך פעל – DaTLV- חדשות תל אביב

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן