נפרדים מהמנהלת האהובה בחוף אשקלון

רויטל לביא, צילום: דוברות מועצת חוף אשקלון

המועצה האזורית חוף אשקלון נפרדת היום מרויטל לביא, תושבת העיר אשקלון, המנהלת המיתולגית של הספריה האזורית שלאחרונה כיהנה גם כממלאת מקום מנהלת המרכז הקהילתי בבת אדר.

רויטל לביא, צילום: דוברות מועצת חוף אשקלון
רויטל לביא, צילום: דוברות מועצת חוף אשקלון

מנהלת מהספרים: המנהלת המיתולוגית של הספרייה האזורית בחוף אשקלון

רויטל לביא, נשואה ואם ל4 ילדים וסבתא ל4 נכדים, מנהלת הספרייה האזורית של חוף אשקלון החל משנת 1989, ובחודשים האחרונים והמאתגרים, כיהנה גם כממלאת מקום מנהלת המרכז הקהילתי.

במשך 35 שנים ניהלה רויטל את הספרייה האזורית, עוד טרם עידן האינטרנט והמחשב, וכמובן טרום עידן הרשתות החברתיות והדיגיטציה. רויטל הפכה את הספרייה לאבן שואבת לקוראות וקוראים מכל רחבי המועצה שנהנו ממגוון עצום של ספרים וסיפורים, מקום שיוזם פעילויות למען התושבים מכל הגילאים וכמובן הקמת פינת ההנצחה בספרייה, לזכר נופלות ונופלי המועצה.

ממועצת חוף אשקלון נמסר: " רויטל, תודה על עשרות שנים של עשייה ופעילות למען תושבי המועצה, המון הצלחה לאן שלא תפני".

מי ימלא את החלל שנוצר?

תפקידה של מנהלת ספרייה לכלל התושבים חיוני ומרכזי. ספרייה ציבורית מהווה לא רק מרכז להשאלת ספרים, אלא גם מרכז חינוכי, תרבותי וחברתי לכל התושבים בקהילה.

המנהלת של הספרייה משמשת כמפעילת ראשית ומקצה את הפעילויות המגוונות בספרייה, עשיית התוכן והפנאי לציבור הרחב. היא מארגנת אירועים תרבותיים, כמו קריאת סיפורים, הרצאות, סדנאות ופעילויות קהילתיות, המגיעות לכל קהילת התושבים.

בנוסף, מנהלת הספרייה תומכת בצרכי המידע והלמידה של התושבים, ומציעה שירותי מידע מקצועיים וייעוץ בנושאי קריאה, מחקר ולמידה לכל המבוגרים בקהילה.

התפקיד של מנהלת הספרייה כקרן של הידע והתרבות בקהילה הוא לא רק לארגן ולנהל את המערכת הספרייתית, אלא גם להיות מנהיגת תרבותית וחינוכית, המעוררת השראה ומפעילה שינוי חברתי חיובי בקרב התושבים.

כעת התושבים מנסים להבין מי ימלא את החלל שנוצר עם פרישתה של לביא שהיתה מסורה לתפקיד ומקווים שמי שיכנס או תכנס לתפקיד יצליחו למלא את התפקיד כפי שמילאה אותו לביא.

נגמרו מענקי הענק? הצעת חוק חדשה במטרה לעצור מענקים למחבלים – כיף 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן