טורניר כדורסל בבית הספר אורט מקיף א' באשקלון, לזכר סרן אייל טויטו

טורניר כדורסל מרגש בבית הספר אורט מקיף א' באשקלון: מוקדש לזכרו של סרן אייל מבורך טויטו

בשבוע שעבר, בבית הספר אורט מקיף א' באשקלון, התקיים טורניר כדורסל מרגש המוקדש לזכרו של סרן אייל מבורך טויטו, חייל בגדוד 202 בצנחנים שנפל בקרב בדרום רצועת עזה בינואר השנה.

אייל, בנו של המחנך הנערץ והמורה לחינוך גופני בבית הספר, מוטי טויטו,

על החולצות של המשתתפים נכתב, "מנצחים הם לא אנשים שלא נכשלו, אלה אנשים שלא ויתרו." הנהלת בית הספר ביחד עם צוות המורים לחינוך גופני, חבריו למקצוע של מוטי, יזמו ביחד את טורניר ההנצחה שקשור בקשר ישיר לאחת מאהבותיו הגדולות של אייל ז"ל- אהבתו לכדורסל.

מוטי טויטו:

"אייל אהוב ליבנו, היה ספורטאי בלב ובנשמה. אהבתו לספורט בכלל ולכדורסל בפרט היו חלק מאישיותו, לאורך שנות פעילותו בכדורסל זכה לתארים רבים ובעיקר נודע בזכות יד הזהב שלו."

בטורניר התקיים משחק גמר בכדורסל בין כיתות ח'2 ל- ח'6 ואליפות שלשות. כל כיתה משכבה ח' שיתפה שני נציגים ובסך הכל השתתפו 14 תלמידים מהשכבה. תלמידי השכבה גם לקחו חלק כקהל פעיל בטורניר, ועודדו את השחקנים. גם שירי ומוטי טויטו, הוריו של אייל ז"ל, אחותו זוהר ואחיו, יועד. יועד המוכשר, אחיו של אייל ז"ל, השתתף בתחרות השלשות והגיע לגמר בתחרות זו.

בטקס נשאו דברים יואב עמרם, רכז החינוך הגופני, שהנחה בכישרון ובחן את הטורניר לכל אורכו. רחלי עמר, מנהלת בית הספר, ומוטי טויטו אביו של אייל ז"ל, שנשא דברים בשמה של המשפחה.

תלמידי שכבה יא', רנה חכמון ואוראל כהן חתמו את טקס הפתיחה בדואט, בשיר "יחפים" של יסמין מועלם.

מנהלת בית הספר רחלי עמר:

"אייל היה מנהיג, מפקד מוערך, חבר טוב, עסק רבות בגמילות חסדים כאורח חיים. היה לו חשוב להכיר ולתרום לכל רבדיה של החברה הישראלית. כל מי שהכירו ציין שהכל נעשה בחיוך. המשפט שאפיין את אייל היה "אם עושים את זה, אז בחיוך". משפט שצריך להפוך לסיסמא אצל כל אחד ואחת מאיתנו-נתינה אמיתית מכל הלב שמלווה בחיוך ובשמחת חיים.

אהבתו הגדולה של אייל היתה למשחק הכדורסל, בו היה שחקן מצטיין. אנו, משפחת אורט מקיף א', תלמידים, מורים ועובדים, בחרנו להנציח את זכרו של אייל בטורניר כדורסל כיאה לו, שיהפוך למסורת בבית הספר".

מוטי טויטו:

"משפחת מקיף א' מוכיחה כל פעם מחדש את עוצמות האהבה וההשקעה בכל אירוע ומזכירה לכולנו מדוע אנו נקראים משפחה".

בסיום הפעילות חולקו פרסים לזוכים. מדליות כסף לנציגי כיתה ח'2 על זכייתם במקום השני. מדליות זהב לנציגי כיתה ח'6 על זכייתם במקום הראשון. ולזוכה באליפות השלשות אלמוג בורבא מכיתה ח'1, הוענק גביע עם הקדשה לזכרו של סרן אייל טויטו ז"ל כולל פרס כספי תרומת המשפחה.

קרדיט: דוברות עיריית אשקלון
קרדיט: דוברות עיריית אשקלון
קרדיט: דוברות עיריית אשקלון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן