כך תעשו עריכת סרטונים לאינסטגרם בצורה נכונה

קרדיט תמונה FREEPIK

יש כמה קריטריונים חשובים שצריך להכיר טרם עריכת סרטונים לאינסטגרם. כיום סרטונים ברשתות החברתיות יכולים להפוך לוויראליים במהרה, ולפרסם את העסק. כל העבודה הקשה תשתלם לכם, ותראו איך החלומות הופכים למציאות ברת קיימא. לרשתות החברתיות יש כוח חסר תקדים, המשימה שלכם תהיה לדעת להביא אותו לידיי ביטוי. אם אין לכם ידע או ניסיון בעריכת סרטונים לרשתות החברתיות, מוטב כי תעבירו את האחריות לחברה מנוסה. אנשי מקצוע מיומנים שיודעים איך להפיק את הסרטון האולטימטיבי, דבר שאולי נשמע לכם פשוט אך יש מאחוריו מחשבה מרובה. כל סרטון שאתם רואים ברשתות החברתיות הוא סרטון שעבדו עליו זמן רב, ותכננו אותו לפרטי פרטים.

החשיבות של הוספת סרטונים לאינסטגרם

הרשתות החברתיות הן המקום בו הכול קורה, ואתם מוכרחים להיות שם. עריכת סרטונים לאינסטגרם לא סתם הפכה לחשובה וקריטית, היא מביאה איתה דברים קריטיים להמשך. בראש ובראשונה, תשומת הלב לסרטונים הרבה יותר גבוהה בהשוואה לתמונות או כל אפשרות אחרת. ברגע שהטיקטוק נכנס לחיינו, הסרטונים הפכו להיות לדרך המועדפת לתקשר ברשתות החברתיות. מעבר לכך, באמצעות סרטונים קל מאוד להעביר את המסר ולהשיג את התוצאה הרצויה.

שימוש בתוכנת עריכה מתאימה

כל מי שהתנסה בעריכת סרטונים לאינסטגרם יודע עד כמה חשוב לעבוד עם תוכנה מתאימה. כיום יש המון תוכנות, חלקן אפילו חינמיות – אך התמורה היא אחרת לגמרי. אם ברצונכם להוציא את מלוא התועלת מהסרטון, חובה לבחור בתוכנה הכי מתקדמת לעריכה. כך תוכלו לבצע מגוון רחב של התאמות, ולהביא את עצמכם להשגת התוצאה הנדרשת. כל עוד תשתמשו בתוכנות עריכה פשוטות ודלות, יהיה לכם קשה ליצור סרטון יוצא מגדר הרגיל.

ניצול מיטבי של זמן הצילום

תזכרו כי אף אחד מהגולשים ברשתות החברתיות לא מעוניין לראות סרטונים ארוכים ומעייפים. הסרטון שאתם עורכים חייב להיות קצר וקולע, ובו יועבר המסר העיקרי שבראש סדרי העדיפויות שלכם. עליכם לחשוב איך לערוך את הסרטון כך שהוא יישאר מעניין, ולא יחרוג ממגבלת הזמן המומלצת. ההמלצה היא להעלות סרטונים שאורכם נע בין חצי דקה עד דקה וחצי לכל היותר. תחשבו היטב אם הסרטון הארוך שלכם אכן ישיג את המטרה אותה הוא נדרש להשיג. אין דבר יותר מבאס מאשר להעלות סרטון שלא משיג את מטרותיו.

סידור התאורה והנראות בסרטון

לא מן הנמנע כי בזמן שצילמתם את הסרטון, לא הבנתם עד כמה הלוקיישן בעייתי. בחירת לוקיישן מתאים היא אחת מהבחירות החשובות ביותר אותן יהיה עליכם לעשות. נדגיש כי סידור התאורה אפשרי גם באמצעות תוכנת העריכה, ולא מדובר על גזרת גורל. בחלק גדול מהמקרים לא תצטרכו לחזור לצלם את הסרטון פעם נוספת. ככל שתוכנת העריכה תהיה מתקדמת יותר, כך היא תאפשר לכם לבצע שינויים גדולים ומהותיים. סידור התאורה והנראות בסרטון יאפשר לכם להוציא מהסרטון את המקסימום האפשרי מנקודת מבטכם.

הגברת הסאונד במידת הצורך

קשה מאוד לשמוע מה אומרים בסרטון עצמו? יכולות להיות לכך כל מיני סיבות, ואתם כמובן אמורים לנסות לטפל בזה. גם את העניין הזה אפשר לפתור על ידי שימוש בתוכנת העריכה המתאימה. זה עוד פלוס של עריכת סרטונים לאינסטגרם טרם העלאתם לרשתות החברתיות. אם אתם מעלים את הסרטון מבלי לערוך אותו, כל הפגמים יהיו בולטים לעין. אם לא שומעים בצורה ברורה את האנשים שמדברים בסרטון, יהיה לכם קשה לעמוד בציפיות. הסרטון אולי יהיה ויראלי, אך הוא היה יכול להיות הרבה יותר טוב ומקצועי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן