זוכרים את המכולות שנפלטו לחופי אשקלון? תראו מה מצאו בלב ים

דייגים מגיעים למכולה בלב ים - תראו מה יוצא משם

לפני קצת יותר משנתיים העיר אשקלון כולה חגגה כשמכולות שיועדו להגיע לנמל אשדוד נפלו מאחת האוניות ועשו את דרכם עם הגלים עד שהגיעו לחופי העיר.

במכולות היה ציוד יקר ערך, חלקו הגדול שרד את הגלים והגיע סמוך לחוף במצב תקין לחלוטין, ובין היתר המכולות הכילו מקררים, כלי מטבח, כלי חד פעמיים, מכשירי טלפון חדשים ועוד.

חופי הים היו פקוקים, תושבים יצאו עם שלל רב ותראו מה מוצאים דייגים שהגיעו למכולה בלב ים

המולה רבה נוצרה בחופי העיר עם פקקים גדולים כתושבים רבים מאשקלון והסביבה הגיעו לאזור במטרה לאסוף את השלל הרב אותו הצליחו לצבור והיו מי שצרחו לבעלי רכבים גדולים שהם מוכנים לשלם להם 3000 ש"ח עבור הובלת הסחורה שאספו במקום.

בין היתר הגיעו לים גם צעירים מהדרום שנכנסו למים למרות שלא ממש ידעו לשחות וניסו להגיע למכולות שעדיין היו רחוקות מקו החוף ולמרות שהגלים בשעות הערב היו גבוהים בעקבות הגאות נלחמו במטרה לפרוץ למכולות.

סרטון שרץ ברשת בימים האחרונים, מראה מכולה נוספת שנפלה מאוניה וסירת דייגים שהיתה באזור התקדמה לעבר המכולה תוך שהאנשים על הסירה מנסים להתחבר למכולה, לפרוץ אותה ולבזוז את שללה.

צפו בסרטון מלב הים, רק לפני זה נציין שמועצת השילוח העולמית (WSC) דיווחה כי בממוצע 1,382 מכולות אובדות בים מדי שנה. הנתון מבוסס על ממוצעים של שלוש שנים המחושבים על פני 12 שנים, המייצגים 80% מקיבולת המכולות העולמית והוא נכון עד שנת 2019 למניינם.

והרי הסרטון כפי שפרסם החשבון Wolf of X:

מכולות בלב ים - דייגים מגיעים למכולה- תראו מה יוצא משם
מכולות בלב ים – דייגים מגיעים למכולה- תראו מה יוצא משם

 

התחבורה הציבורית חוזרת למסלול: פתרון חדש לשיבושי ה-GPS – כיף

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן