"הם רוצים לעשות טראומה לילדים?" הירי הולך ומתגבר והלימודים כרגיל

הורים באשקלון: " הם רוצים לעשות טראומה לילדים?" ילדים בורחים מכיתה, אילוסטרציה באמצעות בינג - אודי דוד בן דוד

הורים רבים בעיר אשקלון באים בטענות למערכת החינוך על כך שעדיין אין עדכון לגבי הלימודים מחר, למרות הירי בימים האחרונים לעבר העיר והסביבה.

לטענת ההורים, את חגיגות יום העצמאות בעיר אשקלון ביטלו בטענה שמסוכן, אבל את הלימודים ממשיכים כרגיל, זאת למרות שאין מה להשוות לטענתם בין האירועים טרם יום העצמאות לאירועים שהעיר חווה בשלושת הימים האחרונים.

" הם רוצים לעשות טראומה לילדים? לא מספיק מה שעברו כאן? למה ממשיכים את הלימודים, הרי גלאם פרסם שהוא הולך ונלחם ושאר דברים, איך הוא מוכן לקחת סיכון שיקרה משהו לתלמידים במידה ותהיה אזעקה בשעות הלימודים? הוא יוכל להבטיח שהתלמידים והמורים יהיו מוגנים ולא יקרה להם כלום אם יהיה ירי לאשקלון, על זה צריך להלחם. אסור לחזור למציאות בה משלימים עם ירי לעיר". אומר הערב, מוצש"ק אחד ההורים.

הורים באשקלון: " הם רוצים לעשות טראומה לילדים?" ילדים בורחים מכיתה, אילוסטרציה באמצעות בינג - אודי דוד בן דוד
הורים באשקלון: " הם רוצים לעשות טראומה לילדים?" ילדים בורחים מכיתה, אילוסטרציה באמצעות בינג – אודי דוד בן דוד

פערי מיגון משמעותיים והטבות? בקושי

בנוסף, נזכיר שבעיר אשקלון יש פערי מיגון משמעותיים ולמרות זאת, בעקבות התנהלות לקויה העיר כמעט ולא מקבלת הטבות. כמו כן, בעוד ראש העירייה תומר גלאם ויתר בועדת החינוך ושלל את הרעיון של צירוף אשקלון למנהלת תקומה המאפשרת תקציבים גבוהים וסיוע לרשויות בדרום, ערים אחרות נאבקות כעת על מנת להצטרף למנהלת ולקבל את התקציבים והסיוע שמוענק.

מוקדם יותר הערב דובר צה"ל פרסם כי " צה"ל ושב"כ חילצו את גופתו של החטוף רון בנימין ז״ל

גופתו של החטוף רון בנימין ז״ל חולצה במבצע משותף של צה״ל ושב״כ. ממידע מודיעיני מאומת שברשותנו, רון בנימין ז״ל נרצח במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר בעיקול מפלסים, וגופתו נחטפה לעזה על ידי מחבלי חמאס.

גופתו חולצה יחד עם גופותיהם של החטופים יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה ז״ל, במהלך מבצע משותף של כוחות צה"ל ושב״כ, על בסיס מידע שעלה גם בחקירות שב"כ של מחבלים שנעצרו בשטח הרצועה ובהכוונה מודיעינית של מפקדת השבויים והנעדרים שבאגף המודיעין.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה במכון הלאומי לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, נציגי צה״ל מסרו במהלך היום הודעה למשפחה.
צה״ל ושב"כ משתתפים בצער המשפחה בשעה קשה זו.

צה"ל והשב"כ ממשיכים, גם בשעה זו, בהפעלת כלל האמצעים המבצעיים והמודיעיניים, תוך נטילת סיכונים מבצעיים, על מנת לממש את המשימה הלאומית העליונה להשבת כלל החטופים והחטופות".

בפורום תקווה המאגד משפחות חטופים התייחסו לחילוץ שביצע צה"ל ואמרו: "אנו שולחים את תנחומנו למשפחת בנימין, עם קבלת הבשורה על הירצחו של רון הי"ד. אין בשורה קשה מזו. ליבנו אתכם בשעה הנוראה. משמיים תנוחמו.

אנו שולחים את תודתנו והערכתנו לחיילי צה"ל שנלחמו על מנת לחלץ את החטופים ובזכותם הם יובאו לקבר ישראל.

מדינת ישראל צריכה להפסיק לדבר עם חמאס. את החמאס צריך להכות, את החמאס צריך לדחוק לפינה ואת החטופים ניתן להחזיר רק על ידי העמקת הפעולות ברצועת הטרור. אמרנו ונחזור שוב ונאמר, עסקאות עקרות ודיונים שאין בהם כלום לא ישיבו את החטופים. כניסה לרפיח, ג'בליה ושאר ערי וכפרי הטרור יחזירו לכאן את הילדים שלנו מהר יותר".

טיסות לפורטו – אלעל עם מבצעים מיוחדים לקיץ – כיף

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן