טענות נגד העירייה בנושא המענקים? בעיריית אשקלון טוענים אחרת
תושבים רבים שנותרו חסרי מיגון בעקבות ההתנהלות השערוריתית של העירייה בכל הקשור למיגון העיר אשקלון ואי הרצון לסייע לתושבים שניצחו בבגצ למען מיגון אשקלון, טוענים כי הם לא מקבלים את המענק, למרות שהם זכאים.
לטענתם, לאחר ניסיונות רבים לקבל מענה מהעירייה הם קיבלו תשובה לפיה רק מי שמשלמים את המים בדירות הם הזכאים למענק, גם אם הם רק משכירים את הדירות לשוכרים שגרים בדירה בפועל, ועל אף שהם מתגוררים בבתים ממגונים.
לא פונו לבית מלון ולא קיבלו מענק
לאחר שנשמעו פניות בנוגע לאנשים בעלי כישורים רבים העונים לתנאים מסויימים וזכו לקבל פינוי מהעיר מסיבות כאלו ואחרות לבתי מלון, ישנם כאלו שנותרו בעיר ללא פינוי וללא מיגון וכעת גם ללא מענק.
עם זאת, בעירייה מזימים את הטענות וטוענים כי מעל 50,000 זכאים כבר קיבלו מענק מחוסרי מיגון באשקלון ומוסיפים שבימים הקרובים יקבלו שאר הזכאים את המענק.
בעיריית אשקלון טוענים: המענקים ייכנסו לחשבון
בהודעה שנשלחה אתמול מעיריית אשקלון לתקשורת נמסר שבהמשך למתווה הפיצויים עבור מחוסרי מיגון באשקלון עליו סיכם ראש העיר תומר גלאם עם שרי האוצר והביטחון, ויצא לדרך בשבוע שעבר, בעירייה מעדכנים כי עד כה למעלה מ-50 אלף זכאים, כ-70% מכלל הזכאים, כבר קיבלו את הפעימה הראשונה של הפיצוי.
כמו כן, כך נמסר מעיריית אשקלון, יתר הזכאים יקבלו את המענק לחשבונם בימים הקרובים בהתאם לקריטריונים שמפורסמים בפירוט באתר העירייה.
לא ענו לכם בטלפון? מוזר, בעירייה מעסיקים 30 מוקדניות
בעירייה ככל הנראה בחרו הפעם להתייחס גם לטענות על כך שאין מענה לתושבים והוסיפו בהודעה כי " עיריית אשקלון, באמצעות 30 מוקדניות ומוקדנים שהוקצו לטובת העניין, מעניקה שירות לאלפי פונים בנושא באמצעות המוקד הטלפוני הייעודי שהוקם במספר 9835*. בעקבות כך, מורגשים עומסי המתנה. בכל אופן, בעירייה מדגישים כי כל פנייה נבחנת ומטופלת ביסודיות ובמקצועיות על מנת לתת מענה מירבי ככל הניתן לתושבים.
לנוחיות התושבים ועל מנת לחסוך להם זמן יקר, השיקה העירייה טופס לבדיקת זכאות למענק. במידה והמבקש לא נמצא זכאי והוא מעוניין לערער על כך, הוא יופנה לטופס ערעור ייעודי. במידה ותושב מתקשה במילוי הטופס נציגי עירייה מסייעים בנושא פרונטלית"