איך לשמור על מעקה זכוכית נקי ומבריק כל השנה?

קרדיט ofekmaakot.co.il

מערכת מעקות זכוכית דורשת ניקוי רב יותר מעקות אחרים, למרות שהן אלטרנטיבה אטרקטיבית שעשויה להשלים את רוב סגנונות העיצוב של הבתים המודרניים ולאפשר לכם לראות נוף ללא הפרעה. ידוע שנזק של כתמים, לכלוך ופסולת יכולים להוריד מהאטרקטיביות של מעקה זכוכית. מסיבה זו, חשוב לעקוב אחר מספר  קווים מנחים כדי לשמור על הניקיון של מעקות הזכוכית ולהבטיח שהנוף שלכם ימשיך להלהיב אתכם ללא הפרעה כל השנה.

ארבע עצות שיעזרו לכם לשמור על מעקה זכוכית נקי

אתה יכול לשמור על המראה המושלם של מעקה זכוכית אצלכם בבית על ידי שימוש בעצות הבאות:

השתמשו במים וסבון לניקוי שגרתי- שימוש בסבון ומים חמימים היא אחת הדרכים הפשוטות ביותר לניקוי מעקות זכוכית חיצוניים.

לפני שטיפת לוחות הזכוכית עם צינור, הקפידו לנקות את המעקות על ידי שימוש בספוג כדי להוריד הצטברות של צואת ציפורים ופסולת אחרת. לאחר שהמעקה הספיק להתייבש לחלוטין, השתמשו במטלית ללא סיבים כדי לנגב את כל הכתמים שנותרו.

עבור פסולת קשה, השתמשו בתמיסת חומץ-מים – עבור לכלוך ופסולת עקשניים, חומץ עושה פלאים כאפשרות ניקוי חסכונית וידידותית לסביבה עבור מעקה זכוכית. ערבבו כוס חומץ עם שתי כוסות מים חמימים כדי ליצור תמיסה בסיסית של חומץ-מים.

לאחר מכן, ניתן לשפוך את התמיסה ישירות על אבק ופסולת שהצטברו או למרוח על לוחות הזכוכית. כדי למנוע הכתמה, שטפו את מערכת המעקה במים חמימים לאחר שהתמיסה תישאר על הפנלים למשך זמן מה לפני שתאפשרו לה להתייבש.

נקו את טיפות הגשם באמצעות מגב – אם למרפסת שלכם יש מעקה מזכוכית או שהתקנתם מעקה זכוכית למדרגות בכניסה בית, אתם יכולים לשמור אותו נקי על ידי הורדת המים מהלוחות לאחר הגשם. אתם יכולים למזער את כמות הפעמים שאתם צריכים לנקות את לוחות הזכוכית שלכם במהלך השנה על ידי הסרת גשמים לפני שהם מתייבשים. זה גם ימנע מלכלוך להצטבר על הלוחות.

ייעוץ לניקוי מעקות זכוכית

יש להסיר צואת ציפורים יבשה, חרקים, משקאות שנשפכו וחומרים קשים אחרים בהקדם האפשרי כדי לשמר את המראה והנראות של מעקות הזכוכית שלכם. ככל שהם נשארים על הזכוכית ומתייבשים זמן רב יותר, קשה יותר להסיר אותם. השתמשו בספוג וקצת מי סבון כדי לנקות מיד את הזכוכית.

אבל כנראה היתרון הגדול ביותר של מעקות זכוכית לבתים הוא שאין צורך לתחזק אותם על בסיס קבוע או לתקן אותם. זכוכית בטוחה, חזקה ועמידה לאורך זמן. היא יכולה להיראות חדשה לגמרי במשך שנים רבות. ולמרות שאין באמת צורך בתחזוקה של מעקות זכוכית, ניקוי שלהם מדי פעם יעזור לשמור על מראה יפה ויאפשר לכם ליהנות מהנוף במלואו.

מעקות זכוכית אינם זקוקים לתחזוקה רבה. הדבר היחיד שצריך לעשות על בסיס קבוע הוא להעביר מגב לאחר יום גשום. בעקבות כך, כתמים לא יתפתחו. זה יקטין את תדירות הניקוי הנדרשת עבור מעקות הזכוכית שלכם בנוסף לשמירה על מראה טוב יותר.

מעקות הזכוכית דורשים פחות תחזוקה למעקות זכוכית מאשר לעץ או ברזל. להתקנת מעקות זכוכית איכותיות, שיוסיפו רבות למראה הכללי של הבית שלכם, צרו קשר עם אופק מעקות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן