המשטרה: פרשת הבחירות באשקלון נמצאת בחקירה במחלק ההונאה במחוז דרום

איומים, זיופים, אלימות ואפילו התחזות למשטרת ישראל, אלו הם חלק מהעדויות הנחקרות בימים האחרונים במחלק ההונאה במחוז דרום במשטרת ישראל החוקרת את נושא הבחירות באשקלון .

נציין שכבר אתמול עם קבלת המידע פנו ברדיו דרום 101.5Fm למשטרה אולם משם נמסר שלא הוגשו תלונות בנושא מצד איתמר שמעוני אולם היום אישרו שמספר תושבים כבר הגישו תלונות ואף נגבו עדויות במסגרת פרשיית הבחירות באשקלון, שהועברה למחלק הונאה במחוז דרום במשטרה, שם נפתחה חקירה בנושא.

כזכור פעיליו של שמעוני, שהפסיד בכמה מאות קולות את הבחירות טענו לאורך הבחירות לזיופים ואיומים, בין היתר, ביום הבחירות נוצל מספרו ושמו של מוקד ההודעות המשטרתי לצורך הודעות נגד שמעוני, בהם דיווחים על כך שנעצר במהלך יום הבחירות ושימוש בבדואים שמאיימים על תושבים ועובדים אצלו 2 דברים שלא היו כלל ביום הבחירות.

צילומים של חלק מהתלונות שהוגשו:

אביבית סימני לשעבר יריבה של שמעוני וכיום תומכת בו היתה אחת מתושבי העיר שהגישו את התלונות ומסרה: " הוגשו תלונות של תושבים ופעילים בגין עבירות של טוהר הבחירות ואיומים.
דבר המצטרף לשרשרת ההודעות שנשלחו ביום הבחירות לכלל התושבים באמצעות אפליקציה של משטרת אשקלון בגנותו של איתמר שמעוני.
הודעות אלה גרמו לציבור להאמין שמשטרת ישראל שלחה את ההודעות דבר שגרם בפועל להטיית הבחירות.

בנוסף, הוגשו תלונות נוספות על הקלפיות שהתנהלו שלא כחוק, זיופים וכדומה
תושבי אשקלון נפעל ללא לאות על מנת שהבחירות באשקלון יתקיימו באופן דמוקרטי וישר. "

4 תגובות

  1. מכיר כמה אנשים שבאו להצביע ונאמר להם שהם הצביעו כבר רק לאחר צעקות שמזמינים משטרה נתנו להם להצביע .
    שערוריה.

  2. מה שהלך בבחירות אלו באשקלון פשוט דיקטטורה, אלימות, כפייה, הונאה. לבחורה אחת עובדי קלפי הציעו לזרוק עוד כמה מעטפות לתיבה… זה בעצם מסביר למה אנשים אחרים כשהגיעו להצביע נאמר להם שהצביעו כבר….
    מכירה אישית אישה שרצתה להצביע לאיתמר. ולא הצביעה רק בגלל שמאפליקציה של משטרה קיבלה הודעות ש 2 בדויים עבריינים תוקפים. ואיתמר עצור…. ביזיון!!! דורשים בחירות חדשות עם פיקוח חוץ עירוני!!!! זיופים בפתקים היו רק עם שם של איתמר. התוצאה של בחירה הייתה ידוע מראש לכמה אנשים. אפשר היה גם לא ללכת לבחור…. התוצאה היא אותה תוצאה הייתה

  3. מכירה מישהו באופן אישי שהגיע להצביע אמרו לו מי אתה שם? המזכיר קלפי ושהוא שמע לאיתמר הוא אמר לו כבר מופיע לנו שבחרת .. הבנאדם היה המום אמר להם הרגע יצאתי מהבית איך יכול להיות ? שערוריה

  4. אין ספק כי איתמר ניצח את הבחירות והעבריינים בצילו של תומר גלאם חיללו את תיבות ההצבעה ושינו את בחירתם של התושבים המפוחדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן