תגובות ראשונות במערכת הפוליטית בעיר להודעת האיחוד החדש:

ראש העיר לשעבר והמועמד לראשות העיר רוני מהצרי התייחס לפני זמן קצר להודעה על האיחוד הדתי חרדי בדרך לבחירות למועצת העיר באשקלון ואמר: " אני מכיר את חברי הקבוצה שבחרו בעשייה הציבורית היטב .עם חלקם פעלתי במשותף בתקופת הייתי ראש עירייה . תרומתם לעיר בכלל ולציבור אותם הם מייצגים בפרט היא ברוכה. מאחל להם הצלחה "

המשנה לראש העיר משה אטיאס שמע גם הוא על האיחוד ומסר: " בהצלחה לכל מי שרוצה לעסוק בעבודה למען הציבור"

נראה שהמערכת הפוליטית לא הופתעה מהמהלך ויש עוד שמברכים על האיחוד, אחד מהם עו"ד אבי עייש, המועמד לראשות העיר שאמר: " אני מברך על האיחוד ומאחל למנהיגי הגוש הצלחה. אני קורא להם להרחיב את האיחוד ולכרות ברית ביחד איתי, על מנת להנהיג בעיר שאנחנו אוהבים, משטר שיפעל לקירוב לבבות בין דתיים לחילונים באשקלון, ויבטיח סטטוס קוו והמשך דו קיום יציב ומאוזן כפי שהיה עד כה, על מנת לא להגרר לקיטוב ומאבקים בין יהודים כמו שאנו רואים בערים אחרות. אני כידוע יהודי מאמין, נאמן למורשת ישראל וכאשר אבחר בע״ה לראשות העיר אפעל למען היעדים הנ״ל ואוריד את מפלס המתח בין דתי. "

גם יושב ראש סניף העבודה באשקלון והמועמד לראשות העיר, ישראל זיו, קיבל את הידיעה על האיחוד ואמר: "  אשרי תמימי דרך ההולכים יחד כדי למנוע פילוגים ולקרב לבבות בין הדתיים ודאי בהמשך בין החילוניים והאחרים. בהצלחה. "

עמיחי סיבוני ממפלגת הבית היהודי, שחברה לאיחוד הגדול מסר: " אכן התקיימה פגישה ראשונית שמקדמת מהלך לאיחוד 3 הסיעות. ללא ספק זה דבר שהציבור רוצה וממתין לו. מקווה שבעז״ה הדברים יתקדמו כראוי "

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן