המתיחות במירוץ לראשות העיר; רה"ע בפועל תומר גלאם הגיש הצהרה לבית המשפט ואמר שלאור ההצהרה על העתירה להדחות – עו"ד קידר: אחקור את גלאם

לאחר שפרסמנו את העתירה שהגיש המועמד לראשות העיר, עו"ד אבי עייש נגד רה"ע בפועל תומר גלאם והחלטת בית המשפט לפיה גלאם יצטרך לבוא לדיון בעצמו, היום התקבלה הצהרתו של רה"ע בפועל.

גלאם, שהגיש את ההצהרה קיבל על עצמו החלטה כפי שניתן לראות בתמונות המצורפות ולאחר מכן הודיע שעל העתירה להדחות, ומנגד אמרה היום עו"ד תמר קידר המייצגת את עייש שתחקור את גלאם בבית המשפט.

רוצים לקבל את כל העדכונים החמים באשקלון ישירות בוואטסאפ או בפייסבוק בלי אפליקציה שתתקע לכם את המכשיר וללא עלות?  לקבלת העדכונים בפייסבוק תנו לנו לייק! בקישור הבא: https://www.facebook.com/אשקלנייעס-370559766740310/ במידה וכן לחצו כאן ע"מ להצטרף לקבוצת הווטאסאפ עדכוני אשקלון לחצו כאןhttps://chat.whatsapp.com/IbnsaTXT58l80ooMfNrfz9   להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ של אתר 'אשקלנייעס' לחצו כאןhttps://chat.whatsapp.com/Gc8CqtXBJKVFKH1zgCo1De

גם עיריית אשקלון הגישה תשובות לבית המשפט, משום מה גם הפעם בחרה העירייה להשתמש בעורכי דין חיצוניים עבור הייצוג בבית המשפט ועדיין לא פרסמה את העלות של המהלך.

בתמונות התצהיר של גלאם והתשובות של העירייה:








תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן