משוחחים עם הילדים? סמים, אלימות ועוד: תופעה בבית ספר תיכון באשקלון

מעון עמק האלה

מכת סמים ואלימות בבית ספר מוכר באשקלון: הנהלת בית הספר " הנושא ייבדק, עובדים בשיתוף פעולה עם הרווחה ועיריית אשקלון "

תושבים בעיר אשקלון מזהירים כבר תקופה ארוכה מאלימות משתוללת בקרב בני נוער וייתכן ומצאו את אחת הסיבות שמביאות לגל האלימות באחת השכונות שידעה לאחרונה גם פיצוץ ברכב, אירועי אלימות קשים בקרב הנוער ואפילו גניבות מחנויות.

אם מזועזעת כתבה היום לתושבי השכונה: " לכל האמהות שיש להם נערים ונערות בתיכון .. …… תשימו לב ועין איפה הילדים שלכם נמצאים ומה הם עושים העפתי מהבניין שלנו חבורת בנים ובנות עם באנג וסמים ביד !!!!!"

"בגיל יסודי מסתובבים עם סיגריות בדרך לבית הספר בבוקר"

הורה אחר הוסיף: " אני רואה ילדים קטנים בגילאי בית ספר יסודי בדרך לבית ספר עם סיגריה בבקרים ברחבי השכונה. לא מבין מה קורה כאן."

נכון שהבעיה היא לא בהכרח של אנשי הצוות החינוכי אולם גם אם הוריהם של הילדים לא מתפקדים ומטילים את כל המשימה על המורים והמנהלים, הרי שיש כאן גם כשל הסברתי של העירייה בנושאים הדורשים טיפול בשכונה עצמה שאמורה היתה להיות אחת הפנינות של העיר אשקלון ובשנים האחרונות זוכה לאזכורים שלילים של אלימות ואירועים קשים.

בהנהלת בית הספר הסמוך פתחו בבירור האירועים ומסרו  שלא ידוע להם על ארוע מסוג זה. עוד אמרו " יחד עם זאת, ועל אף שמדובר בארוע שהתרחש שלא בשעות הלימודים, אלא אחה"צ, הנושא ייבדק.

בית הספר, בשיתוף משרד החינוך. שילב תכנית הכשרת מחנכים בתחום מניעת אלימות, כמו כן, במהלך השנה מועברות סדנאות על התנהגויות סיכון לתלמידי בית הספר במודל כיתתי ובמודל קבוצתי פרטני. עובדים, כמובן בשיתוף פעולה עם הרווחה והמחלקת מניעת אלימות ומוגנות בעיריית אשקלון".

סמים בתיכון באשקלון, אילוסטרציה, שכונת אגמים במבט מהאויר - . צילום: אדי ישראל / דוברות עיריית אשקלון
סמים בתיכון באשקלון, אילוסטרציה, שכונת אגמים במבט מהאויר – . צילום: אדי ישראל / דוברות עיריית אשקלון

רשות המסים: עד יום שישי ייכנס מענק ע"ס 4800 ש"ח למאות אלפי ישראלים – כיף

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן