האם הסתיו ידחה? הקייץ לא ממהר לעזוב

הקיץ לא הולך לשום מקום: תחזית מזג האוויר להמשך השבוע הקרוב באשקלון

החום ממשיך ללוות אותנו גם בהמשך השבוע הקרוב, עם טמפרטורות יציבות שינועו בין 22-29 מעלות לאורך כל הימים. אז מה צפוי לנו?

יום שלישי, 24 בספטמבר: הטמפרטורות יעמדו על 29 מעלות במהלך היום וירדו ל-22 מעלות בשעות הלילה. מזג אוויר מושלם ליום קיץ ישראלי טיפוסי, לא חם מדי אבל עדיין חמים ונעים.

יום רביעי, 25 בספטמבר: התחזית נשארת די דומה, עם טמפרטורות בין 29 מעלות ביום ל-23 מעלות בלילה. אפשר לצאת החוצה בביטחון עם בגדים קלילים ולהמשיך ליהנות מהקיץ הממושך.

יום חמישי, 26 בספטמבר: הטמפרטורות נותרות עקביות עם 29 מעלות ביום ו-23 מעלות בלילה. התחושה הקיצית תמשיך ללוות אותנו גם בימים הבאים, ללא שינויים משמעותיים.

יום שישי, 27 בספטמבר: לקראת סוף השבוע תורגש עליה קלה בלילה עם 25 מעלות, כאשר במהלך היום נשארים עם 29 מעלות. ייתכן שזה הזמן לנצל את הימים האחרונים של החום לסידורים לפני כניסת השבת.

שבת, 28 בספטמבר: הטמפרטורה תרד במעט ל-28 מעלות במהלך היום, והלילה יתקרר מעט ל-23 מעלות. בהחלט יום נעים ונוח לחובבי מזג האוויר הקצת יותר מתון.

יום ראשון, 29 בספטמבר: אנחנו פותחים את השבוע הבא עם טמפרטורות של 29 מעלות במהלך היום ו-25 מעלות בלילה. החום מתייצב ואין כל שינוי באופק – הקיץ עדיין כאן כדי להישאר.

בינתיים, נראה שהימים הקרובים מציעים יציבות נעימה במזג האוויר, מה שאומר שאין תירוצים לא לצאת החוצה וליהנות מהעיר היפה שלנו.

צו חירום חדש: איך ישמרו על המשק בזמן הסערה הביטחונית?

נערך עבור אתר 'אשקלונייעס'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן