תלונה במשטרה בחשד להתעללות באשקלון: " הגננת עשתה לנו "צמידים" "

תלונה במשטרה נגד גננת באשקלון: הורים מזועזעים ממה שנאמר

תלונה בחשד להתעללות בגן עירייה באשקלון, צילום אילוסטרציה - PIXABAY
תלונה בחשד להתעללות בגן עירייה באשקלון, צילום אילוסטרציה – PIXABAY

הורים לילדים בגן ילדים הגישו תלונה במשטרה בחשד להתעללות באשקלון בעקבות הקלטה מזעזעת של גננת בגן עירייה. ההורים טוענים כי הדברים שהושמעו במהלך ההקלטה עוררו בהם חששות כבדים לגבי התנהלות הגננת והטיפול בילדיהם.

מה קרה בגן הילדים?

ההורים הבחינו בשינויים בהתנהגות ילדיהם והחליטו לשוחח איתם על מה שמתרחש בגן. במהלך השיחות, הילדים סיפרו להורים על דברי הגננת, שבהם נזכרו במילה "צמידים". כאשר ניסו ההורים לברר מה הכוונה, התברר להם כי מדובר בלחיצות חזקות סביב פרק היד של הילדים, עד שנשארו סימנים אדומים.

פניה למשטרה

לאחר שההורים הקליטו את הגננת והבינו את המצב, הם פנו לתחנת המשטרה באשקלון והגישו תלונה רשמית. הם הביעו את חששם מהתנהלות הגננת, והביעו רצון שהנושא ייבדק לעומק. ההורים, שמתגוררים באשקלון, קוראים להורים נוספים בגן להיות ערניים ולשוחח עם ילדיהם על מה שמתרחש.

תסמינים של מצוקה אצל הילדים

טרם האירוע, אחת האמהות טוענת כי שמה לב שבנה חזר מגן הילדים עם סימנים אדומים על הידיים אך לא ייחסה לכך משמעות תחילה. כעבור כמה ימים כשכבר הבינו מה מתרחש במקום לטענתם, חיברה בין הדברים והבינה מה מקור הסימנים. בנוסף, מהתכתבויות בין ההורים עולה כי חלק מהילדים התחילו להרטיב בלילה ולא מוכנים לישון לבד או בחושך.

עוד הם מספרים כי הילדים סיפרו להם שחלק מהילדים נלקחו בחוזקה על ידי הגננת אל מקום אחר בגן והם התחילו לדפוק על הדלת במטרה להכנס בחזרה למקום בו היו כל הילדים אך לא פתחו להם.

מצלמות אבטחה בגן הילדים

כחלק מההתנהלות בגן, ההורים ציינו כי בגן ישנן מצלמות אבטחה. הם פנו לגורמים הרלוונטיים בבקשה לבדוק את ההקלטות מהמצלמות, בתקווה שימצאו שם ראיות לתמיכה בתלונה שהוגשה. המצלמות עשויות לשמש כעדות חשובה במידה ואכן יימצא שהחשש מוצדר, ולעזור במניעת מקרים דומים בעתיד.

קריאה להורים נוספים

ההורים בגן מבקשים מיתר ההורים באשקלון להיות ערניים ולהתייחס לדבריהם של ילדיהם. חשוב שההורים יפתחו ערוץ תקשורת פתוח עם ילדיהם כדי להבין את חוויותיהם ולמנוע מקרים כאלה בעתיד.

המקרה הזה, במידה ויתברר שהוא נכון, הוא תזכורת חשובה לגבי הצורך להיות ערניים ולהתייחס לדברי הילדים. המצב בגן הילדים באשקלון מעורר חששות רבים, וההורים פועלים במטרה להבטיח את בטיחות ילדיהם. יש לקוות שהמשטרה תחקור את המקרה לעומק והמצב יתבהר במהרה.

נזכיר שהבוקר, אנשי צוות חינוכי שעובדים בתור מורים בחטיבות עליונות התבשרו על כך שיקבלו מענק למורים על סך של 9600 ש"ח ותוספת משמעותית לשכר. כעת נותר לראות אם שיטות הפיקוח על המורים יועתקו גם לגני הילדים.

תגובה אחת

  1. בהכירי את הפרטים באופן מדוייק . הריני לומר לכם שהכל המצאה של הורים שבאים להטיל דופי בגננת מעולה בעלת נסיון רב של שנים. רובים מתושבי אשקלון התחנכו אצלה בהנאה וללא שום תלונה .השנה הורים לילדים שמסתבר שאינם בקו הנורמלי ( בעיות התנהגות והפרעות למיניהם) במקום להתמודד עם הבעיה ולטפל בילדים העדיפו להמציא עלילות על הגננת ולטעון שהילדים שלהם בסדר גמור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן