בלימת חירום: אמצעי לחימה וסמים נתפסו בפשיטה משטרתית, שלושה נעצרו

מבצע "בלימת חירום" – המשטרה במאבק בלתי פוסק באלימות ובפשיעה החמורה

במסגרת מאבק המשטרה באלימות ופשיעה חמורה, ממשיכה משטרת ישראל בפעולות מבצעיות כחלק ממבצע "בלימת חירום", אותו יזם מפכ"ל המשטרה במטרה להתמודד עם תופעות הפשיעה ההולכות וגוברות, בדגש על החברה הערבית.

במסגרת פעילות בילוש של תחנת זבולון, בשיתוף כוחות בט"פ (ביטחון פנים) וכלבני משטרה, נערכה פשיטה על מתחם מגורים בכפר חילף, הנמצא במועצה האזורית חוף אשקלון. הפשיטה נערכה כחלק מהתמודדות עם סכסוכי דמים בין משפחות בחברה הערבית, סכסוכים שמובילים לאלימות חמורה ומסכנים את שלום הציבור.

במהלך החיפוש, שנערך בהתאם לצו בית משפט, נתפסו שני אקדחים ומחסניות תואמות שהוסלקו היטב, וכן קופסאות תחמושת ומריחואנה במשקל מסחרי. על פי החשד, אמצעי הלחימה והסמים היו מיועדים לשימוש בעימותים אלימים בין משפחות המצויות בסכסוך מתמשך.

הפשיטה הסתיימה במעצרם של שלושה חשודים, תושבי חילף בשנות ה-30 לחייהם. החשודים הובאו לחקירה בתחנת זבולון ולאחריה נכלאו. היום צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט, בהתאם להתקדמות החקירה והממצאים שנאספו.

החקירה נמשכת ופריטי אמצעי הלחימה הועברו למעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל להמשך חקירת ראיות.

תפיסת אמצעי הלחימה במסגרת זו מצטרפת להצלחות מבצעיות נוספות של שוטרי מחוז חוף, הנחושים לפעול למען שלום הציבור הנורמטיבי ולהבטיח את תחושת הביטחון בחברה הישראלית.

מענקים ללימודים, חוגים וההעשרה מ-1,294 ש"ח עד 3,255 ש"ח: אלו התנאים

אילוסטרציה – נערך עבור אתר אשקלונייעס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן