מולטי פארק אשקלון: מתחם תעשייה ומסחר חדש שיפתח הזדמנויות בעיר

ריט 1 תקים פארק תעשייה ומסחר באשקלון בהשקעה של 300 מיליון שקל

ריט 1, קרן ההשקעות בנדל"ן המניב הראשונה והגדולה בישראל, מודיעה על הקמת מתחם חדש באשקלון בשם "מולטי פארק אשקלון", בהשקעה של כ-300 מיליון שקל. המתחם יכלול שטחים ייעודיים למסחר, תעשייה ולוגיסטיקה, ויתפרש על פני שטח של 50 אלף מ"ר באזור התעשייה הצפוני בעיר. הפרויקט צפוי להוות תוספת משמעותית לפיתוח הכלכלי של אשקלון ולתרום ליצירת מקומות עבודה חדשים לתושבי האזור.

"מולטי פארק אשקלון" יכלול מבנה מודרני בן 5 קומות, כולן להשכרה, עם מפרט טכני מתקדם ופתרונות לוגיסטיים מגוונים. המתחם נהנה ממיקום אסטרטגי באזור התעשייה הצפוני, הנמצא בתנופת פיתוח, בקרבת שכונות חדשות כמו הקריה הטכנולוגית, עיר היין, אבן עזרא ומתחם הרכבת. כמו כן, ריט 1 מחזיקה בעתודות קרקע נוספות בסמוך, עליהן תקים בשותפות עם חברת "ביג" את מתחם "Big Fashion אשקלון".

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, התייחס לפרויקט החדש ואמר: ״חברה נוספת בוחרת להקים באשקלון את פארק התעשיות הגדול הבא שלה. אנחנו רואים בכך הבעת אמון בעיר אשקלון, בהון האנושי שבה ובצמיחה האדירה שהיא עוברת בכל תחומי החיים. כל פארק כזה שמוקם בעיר מציע מאות מקומות עבודה חדשים לרווחת התושבים ומקדם אותנו צעד קדימה לעבר מימוש החזון התעסוקתי שלנו ולעבר הפיכתה של העיר למטרופולין חדש בישראל, של ידע, חדשנות וקידמה״.

שמוליק רופא, מנכ"ל ריט 1, הוסיף: "מולטי פארק אשקלון יהווה אבן שואבת לכל האיזור, יספק לצרכן הקצה וספקים מקום מפגש פונקציונאלי, ברמה גבוהה ומתקנים מתקדמים במיקום אידיאלי. ריט 1 מתמחה בהשכרה וניהול נכסים בסגמנטים שונים, ומנהלת היום נכסים בהיקף של למעלה מ-8 מיליארד שקל ותמשיך לבחון הזדמנויות עסקיות, המהוות אפיקי השקעה איכותיים לבעלי מניותיה."

ריט 1 היא קרן השקעות ציבורית המאפשרת חשיפה לנדל"ן מניב תוך חלוקת רוב התזרים כדיבידנד, ומציעה יתרון משמעותי בפיזור הנכסים, הנזילות והמסחריות שלה ביחס להחזקה ישירה בנדל"ן מניב. הקרן מנהלת תיק נכסים בשווי של כ-8.3 מיליארד שקל, עם נכסים במגוון תחומים, כולל משרדים, מסחר, תעשייה, לוגיסטיקה, בתי חולים סיעודיים, חניונים ומלונאות.

תחל שנה ועוגותיה: קולקציית הדבש של מאפה נאמן – שכה יהיה טוב

צילום: ריט 1
צילום: ריט 1

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן