" כופר מאה אלף דולר ": מטפלת התלוננה במשטרה אחרי שקיבלה איום חריג

בית משפט השלום אשקלון בלילה, צילום: אודי דוד בן דוד

דיון חריג באופיו היום בבית משפט השלום אשקלון לאחר שמטפלת מאזור הדרום התלוננה במשטרה לאחר שקיבלה איום חריג והופנתה לבית המשפט אליו הגיעה תוך זמן קצר.

בית משפט השלום אשקלון בלילה, צילום: אודי דוד בן דוד
בית משפט השלום אשקלון בלילה, צילום: אודי דוד בן דוד

צו הרחקה דחוף: מטפלת מגיעה לבית המשפט לאחר שקיבלה הודעה חריגה

במקרה מטריד שהגיע כאמור לפתחו של בית המשפט השלום אשקלון, אישה העובדת כמטפלת קיבלה צו הרחקה דחוף נגד מטופל שלה, אשר לטענתה איים עליה ועל משפחתה באופן חמור וממושך. האישה, אשר ליוותה את המטופל במשך חמש שנים במסגרת עבודתה, תיארה בפני בית המשפט מסכת ארוכה של איומים והטרדות מצידו, שהגיעו לשיאם באיום מפורש על חייה.

עדות מטלטלת של המטפלת בבית המשפט חושפת מסכת איומים

במהלך הדיון בבית המשפט, המטפלת שהתלוננה לפני כן במשטרה, שיתפה את השופטת בפרטי המקרה המזעזעים. היא סיפרה כי המטופל איים עליה מספר פעמים בעבר, ואף התקרב אליה עם סכין, אירוע שהוביל לאשפוזו בכפייה. למרות זאת, האיומים לא פסקו, והמטופל המשיך להטריד אותה גם כשהיה מאושפז.

שיאם של האיומים הגיע בהודעה קולית מאיימת ששלח המטופל למתאמת, בה נשמע אומר, בין היתר, "מחכה לך בסיבוב", "קרוב משפחה שלי עבריין צמרת יתנקם בך תמורת כופר מאה אלף דולר". האישה, שחשה מאוימת ופחדה לחייה, פנתה למשטרה, אשר הפנתה אותה לבית המשפט בבקשה לקבלת צו הרחקה.

בית המשפט נעתר לבקשה ומעניק הגנה מיידית למתאמת הטיפול

לאחר ששמע את עדותה של המתאמת, בית המשפט קיבל את בקשתה והוציא צו הרחקה דחוף במעמד צד אחד. הצו אוסר על המטופל להטריד את המתאמת בכל דרך שהיא, כולל איסור על יצירת קשר עמה, התקרבות אליה או למקום מגוריה או עבודתה. בנוסף, נאסר עליו לאיים עליה, לבלוש אחריה או לפגוע בפרטיותה.

צו ההרחקה – צעד ראשון בדרך לשקט נפשי למתאמת הטיפול המאויימת

הוצאת צו ההרחקה מהווה צעד משמעותי בהגנה על המתאמת מפני המשך ההטרדות והאיומים מצד המטופל. בית המשפט הבהיר כי הוא רואה בחומרה את מעשיו של המטופל וכי בכוונתו להגן על המתאמת מפני כל פגיעה נוספת. עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בצעד ראשון בלבד, וכי יש לנקוט בצעדים נוספים על מנת להבטיח את שלומה וביטחונה של המתאמת לאורך זמן.

יש לך הכרה כנכה צה"ל והחלטת להתחתן? מענק נישואים של משרד הביטחון – כיף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן