טבל במקווה, טבע למוות: הטרגדיה שטלטלה את חוף אשקלון

אסון במקווה: צעיר בן 19 טבע למוות בחוף אשקלון

טרגדיה במועצה האזורית חוף אשקלון: צעיר בן 19 נמצא מחוסר הכרה במקווה במועצה, ככל הנראה לאחר שטבע. הדיווח על המקרה התקבל בשעה 06:22 במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש. כוחות הצלה שכללו חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו במהירות למקום וניסו להציל את חייו של הצעיר באמצעות פעולות החייאה מתקדמות. אך למרות המאמצים, נאלצו לקבוע את מותו במקום.

פראמדיקית מד"א, סיון רובין, שהגיעה לזירת האירוע, תיארה את המתרחש: "כשהגענו למקום ראינו את הצעיר שוכב בסמוך למים כשהוא מחוסר הכרה. סיפרו לנו שראו אותו במים מחוסר הכרה ומשו אותו החוצה. מיד ביצענו בו פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, אך לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו."

הפרטים על נסיבות המקרה עדיין בבדיקה, והמשטרה החלה לחקור את האירוע.

הטבילה במקווה היא חלק ממסורת רבת שנים, אך כמו כל מקור מים, קיימים סיכונים מסוימים גם במקוואות, במיוחד עבור מי שמגיע לבד או שאינו מיומן בשחייה. במקרים נדירים, מצבים רפואיים כגון התעלפויות, עייפות או בעיות בריאותיות לא מאובחנות עלולים להוביל לאובדן הכרה במים, מה שמגביר את הסכנה לטביעה. חשוב להדגיש את החשיבות בהגעה למקווה עם ליווי, במיוחד עבור מי שעלול להיות בסיכון, וכן לוודא שמקום הטבילה בטוח ומפוקח במידת האפשר.

הגבלת שכר עו"ד: זוהי התקנה החדשה שאושרה

קרדיט: זק"א אשקלון
קרדיט: זק"א אשקלון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן