הקפיצה מהקומה השמינית: הנס שלא ייאמן שהציל את אדל הקטנה

ניסי ניסים בקומה השמינית: נפילת הילדה שהסתיימה בנס גדול

אחרי לילה ללא שינה וחרדות בלתי פוסקות, משפחה אחת מבקשת להודות לבורא עולם על הנס הגדול שקרה להם: חייהם יכלו להשתנות לחלוטין, אך בזכות חסדי שמיים, בתם הקטנה נותרה בחיים כמעט ללא פגע.

האירוע התרחש לאחר שחזרו משבת אצל ההורים ברחובות, שבת שתיארו כ"סופר קסומה". ההורים והילדים הגיעו לביתם כשילדיהם ישנים ברכב. ההורים החליטו קודם להעלות את הילדים הישנים לדירה ורק לאחר מכן להוריד את המזוודות. בתוך דקות ספורות הכל השתנה.

הילדה אדל, שהתעוררה לפתע מהשינה, הבינה שהיא לבד בבית והחלה לבכות ככל הנראה בבהלה. כשהדלת היתה סגורה, באופן בלתי מובן, היא יצאה למרפסת שנסגרה אך היא הצליחה לפתוח אותה. באותו רגע, אדל שמה כיסא על עדן המעקה של המרפסת, וקפצה מקומה 8.

ההורים מספרים על הרגעים הקשים שבהם גילו מה קרה: "כשאני ראיתי אותה, כמעט קיבלתי התקף לב," מספרת האם ברגש. אדל, למרבה הנס, היתה בהכרה מלאה לאחר הנפילה ונפלה על שיח שמנע פציעה קשה יותר. היא פגשה שני נערים ברחוב שזיהו את הבית והחזירו אותה לשם.

המשפחה הזעיקה אמבולנס שפינה את אדל לבית החולים ברזילי, שם בוצעו לה צילומים בכל הגוף. למרבה ההפתעה, לא נמצאו שברים. אדל סבלה ממכות יבשות בגב בלבד ושוחררה לביתה יום לאחר מכן.

המשפחה מתכננת לערוך בקרוב סעודת הודיה לבורא עולם: "אין מילים שיכולות לתאר את מה שאנחנו מרגישים, אולי מילה אחת – תודה."

לסיום, מבקשת המשפחה: "אם קראת עד כאן, בקשה קטנה – אל תשפוט אותנו. זה לא הזמן וזה לא המקום."

שוברים שביתה באמצע הלילה: התלמידים זועמים על ההודעה המפתיעה

אילוסטרציה, נערך עבור אתר 'אשקלונייעס' להמחשה בלבד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן