התראה לראש עיריית אשקלון גלאם: חיוב אישי של יותר מ15 מיליון ש"ח

תראו מה קורה אצלו במדיה. ראש העיר אשקלון, תומר גלאם היום בועדה בכנסת

אשקלון על סף סערה נוספת: איום בחיוב אישי של ראש העיר

איום בחיוב אישי נגד ראש העיר אשקלון תומר גלאם. צילום מסך מתוך ערוץ הכנסת
איום בחיוב אישי נגד ראש העיר אשקלון תומר גלאם. צילום מסך מתוך ערוץ הכנסת

עיריית אשקלון שוב בכותרות, והפעם הסערה סובבת סביב מכרז האקו-פארק. חברי מועצת העיר מהאופוזיציה פנו במכתב לראש העיר תומר גלאם וליועץ המשפטי אייל אייזמן בדרישה לבטל את המכרז, ואף מאיימים בפניה לועדה לחיוב אישי של משרד הפנים אם דרישותיהם לא ייענו.

המחלוקת סביב מכרז האקו-פארק

במוקד המחלוקת עומד מכרז מס' 4/2024 לפיתוח האקו-פארק, שלטענת חברי האופוזיציה אושר שלא כדין. לטענתם, לא התקיים דיון כנדרש בכל הסעיפים על סדר יומה של ישיבת המועצה, ובכלל זה הצעה לסדר שהגיש חבר המועצה יוסף פרטוק בנושא המכרז.

איום בחיוב אישי בסכום עתק

במכתב ההתראה ששלחו חברי האופוזיציה, הם דורשים שנושא המכרז יובא לדיון מחודש בישיבת מועצה קרובה. כמו כן, הם דורשים את ביטול המכרז, ומאיימים כי אם לא ייעשה כן, יפנו לועדה לחיוב אישי של משרד הפנים. חברי האופוזיציה דורשים חיוב אישי של ראש העיר וגורמים נוספים בעירייה בסכום של 15.2 מיליון ש"ח, שלטענתם משקף את ההוצאה האסורה והבלתי חוקית שנגרמה לעירייה.

"לא ניתן יד להתנהלות מופקרת ובזבזנית"

עו"ד תמר קידר, חברת מועצה מהאופוזיציה, הובילה את המאבק בנושא והגישה את ההצעה לסדר לביטול המכרז. לדבריה, "לא ניתן יד להתנהלות מופקרת ובזבזנית, ולמכרזים מפוקפקים". היא הוסיפה כי "לא יתכן, שעיריית אשקלון תעלה ארנונה לתושבים, תגבה תשלומים גבוהים יותר מהורים לילדים בצהרונים, תקח הלוואות במאות מליוני שקלים כדי לממן מכרזים שאושרו שלא כדין בעשרות מיליוני שקלים".

העירייה בצומת דרכים

נזכיר שבעיריית אשקלון העלו לאחרונה את תשלומי הארנונה בצורה חדה באופן חריג ובנוסף החליטו לבדוק אפשרות לקבלת הלוואה על סך 200 מיליון ש"ח מהבנקים, למרות בזבוזים חסרי תועלת בתחומים בשנים האחרונות. כמו כן, טרם הבחירות הצהירו בעיריית אשקלון שמצבה של העירייה מצויין וכעת לא ברור מדוע בחרו לפגוע בתושבי העיר באמצעות העלאת הארנונה בצורה כה חריגה, לצד ההחלטה לקחת הלוואה מהבנקים.

מרתיח!!! חלמתם על פיצויים? מענק מיוחד של אלפי ש"ח מביטוח לאומי לתושבי עזה – כיף

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן