חברת מועצת העיר אשקלון תמר קידר: " המצב הכלכלי בתקופה הזו קשה "

עו"ד תמר קידר, צילום: אדי ישראל

תמר קידר, חברת מועצת העיר אשקלון, הודיעה היום על יוזמה חדשה שמטרתה לספק סיוע משפטי לתושבי העיר בצורה ישירה ונגישה. היוזמה, שנועדה לשפר את איכות חיי התושבים, מתמקדת במתן ייעוץ משפטי יומי, שמיועד להתמודד עם האתגרים המשפטיים שצצים בחיי היומיום.

עו"ד תמר קידר, צילום: אדי ישראל
עו"ד תמר קידר, צילום: אדי ישראל

המסר מאחורי היוזמה

בהודעה שפרסמה, קידר הביעה את מחויבותה להעניק תמיכה בזמן שנראה שהמצב הכלכלי במדינה קשה במיוחד. "אני עומדת לצידכם כדי שתצליחו גם ברגעים הקשים ביותר", אמרה תמר קידר. היא ציינה שהמצב הביטחוני והכלכלי שנמשך כמעט שנה משפיע לרעה על תושבי אשקלון, והבטיחה למצוא דרכים לסייע להם.

קבוצת התמיכה המשפטית

במסגרת היוזמה, קידר תקים קבוצת תמיכה ייחודית עבור תושבי אשקלון בלבד. הקבוצה תספק טיפים משפטיים יומיים בתחומים שונים ותענה על שאלות חוזרות של המשתתפים. קידר מבטיחה לשתף את הידע המשפטי שלה ולספק תשובות ממוקדות לכל שאלה שתועלה בקבוצה.

יתרונות הקבוצה

לאחר ההצטרפות לקבוצה, המשתתפים יהיו זכאים להטבות נוספות, כולל יעוץ משפטי ללא עלות במקרים מסוימים. "תהיו חלק מרשימה של לקוחות שמקבלים ממני הטבות שונות, גילוי סודות וטיפים של עורכי דין שיכולים לחסוך לכם עשרות ומאות אלפי שקלים", הוסיפה קידר.

יוזמתה של תמר קידר היא דוגמה למחויבות ציבורית אמיתית ולרצון לסייע לתושבים בתנאים כלכליים קשים. עם המידע וההטבות שהיא מציעה, קידר שואפת להקל על החיים המשפטיים של תושבי אשקלון ולספק להם תמיכה בכל שלב.

עוד ציינה קידר כי " ההרשמה לקבוצה תהיה מוגבלת בזמן ובמספר המשתתפים. ניתן להירשם לקבוצה רק עד ליום 12.9.2024 בשעה 24:00. אחרי כן, לא ניתן יהיה להצטרף או לצרף חברים לקבוצה". לחצו כאן להצטרפות

על מענק כלכלת הבית שמעתם? כל הפרטים – כיף – חדשות החיים הטובים של ישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן