למה עיריית אשקלון מותירה ילדה עם פוסט-טראומה ללא שיבוץ לבית ספר

אם לבת מאשקלון: "בתחילת שנת הלימודים, הבת שלי נשארת באוויר ללא שיבוץ לבית ספר"

בעקבות המצב הביטחוני השורר בארץ, ביתה של אם מאשקלון מאובחנת עם פוסט-טראומה וקשיים רגשיים. במהלך השנים האחרונות, ניסתה האם מספר פעמים להגיש טפסים לוועדת זכאות ואיפיון על מנת לשבץ את ביתה במסגרת המתאימה, אך נתקלה שוב ושוב בקשיים וביורוקרטיה סבוכה.

השנה, לאחר מאמצים רבים, התקבלה זכאות עבור ביתה בכיתה קטנה לחינוך מיוחד, אך מאז ועד היום – עם פתיחת שנת הלימודים הקרבה – הילדה נותרה ללא שיבוץ לבית ספר מתאים. "אמרו לי שאין מקום בשום בית ספר עבור הבת שלי," מספרת האם בכאב.

בפניה אל הגורמים העירוניים, התקשרה מירב מעיריית אשקלון לאם ושאלה אותה לאיזה גן חובה היא רוצה לרשום את הילדה. לאחר שהתברר שלא מדובר בגן חובה, השיחה הסתיימה במילה אחת: "ביי."

בניסיונות נואשים להשיג תשובות, פנתה האם פעמיים במכתבים אישיים לראש העיר, מר תומר גלאם, אך לא קיבלה כל מענה. כאשר התקשרה ללשכתו, נענתה בצעקות ונאמר לה לא לחייג שוב, "לא קשור אלינו."

בהמשך פנתה האם למחוז וקיבלה קשר עם גברת טובה גיטל, שעזרה לה עד שיצאה לחופשה, ומאז נותרה המשפחה ללא כל עדכון.

"אני חייבת מסגרת חרדית עבור הבת שלי," מדגישה האם. "בעוד שבוע בלבד נפתחת שנת הלימודים והבת שלי נותרה ללא ציוד, ללא ספרים, וללא תלבושת – כי אין לנו מושג מה לקנות."

האם מסיימת בפנייה נרגשת לציבור: "אני מבקשת בכל ליבי שתעזרו לי. הבת שלי עצובה מאוד, מתביישת ללכת עם חברותיה שכבר שובצו, ואני לא יודעת איך לסייע לה במצב הזה."

עיריית אשקלון לא הגיבה למרות פניות ובקשות רבות בנושא.

בשורה טובה למילואימניקים: מענק כלכלת הבית – האם גם אתם זכאים לכסף ישירות לחשבון?

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן