טרגדיה בעיריית אשקלון – גלאם נפרד: " הפגין מחויבות, נחישות ונכונות "

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

אירוע קשה בעיריית אשקלון

עננת צער כבדה אופפת את עיריית אשקלון היום, בעת שהיא נפרדת מאחד מעמודי התווך שלה בשנה האחרונה. דמות שהייתה אמונה על ניהול העיר בתקופה סוערת ומאתגרת, ורגע אחרי שהסתיימה הישיבה שעסקה ברצון של הנהלת העירייה להלוות 200 מיליון ש"ח מהבנקים יצאה ההודעה הכואבת מלשכת דוברת העירייה, דנה גרינבלט.

איש הסוד, המפתח ומי שידע ועדיין יודע כל מה שקורה בקומה הרביעית בבניין העירייה בכל תחום אפשרי שעשוי לעניין גורמים שונים, הוא האדם ממנו נפרדים היום בעיריית אשקלון בצער רב ובתקווה שהדבר לא יביא לפגיעה בהמשך.

ברקע האיומים על מבקרי העירייה וחטיפת העובדת – טרגדיה בעיריית אשקלון

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד
בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

כשברקע איומים על מבקרי אלו שנבחרו להנהיג את העיר בחודשים האחרונים, הערב עיריית אשקלון נפרדת בצער רב מהמנכ"ל הרביעי של העירייה תוך שנים ספורות תחת הנהגתו של גלאם. נציין שהמנכ"ל הנוכחי, חזי חליאווה שהגיע לעירייה לאחר תפקיד סמנכ"ל ב nice, קיבל לפני שבועות ספורים מכתב מעובדת עיריית אשקלון בו תיארה כיצד נחטפה מביתה בפרשה שנחקרת בימים אלו במשטרת ישראל.

המהלך שמהווה לא פחות מטרגדיה עבור אנשים שיודעים שחליאווה הוא איש המפתח בהרבה נושאים הקשורים לניהול העיר, ודרכו הועברו מספר החלטות חשובות נחשב לתמוהה בעיני עובדים רבים שטוענים שרק הערב שמעו לראשונה את הטענה לפיה חליאווה הגיע לזמן קצר, שכן הוא עזב תפקיד חשוב ובכיר מאוד ולא ייתכן לטענתם שבחר להגיע לעירייה לתפקיד המנכ"ל לתקופה קצרה, בניגוד לנאמר על ידי דוברות עיריית אשקלון.

בהודעת העירייה, שמגיעה לאחר הפרידה מהמנכ"ל הרביעי במספר תוך שנים ספורות, מסרה הדוברת: " במסגרת תפקידו, הוביל חלאויה שורה של תהליכים ארגוניים שנועדו ליישם את חזון ומדיניות העירייה והעומד בראשה, תוך דגש על ייעול ושיפור מתמיד של השירותים העירוניים לתושבי העיר, הנחת יסודות לתוכניות חוסן, יצירת מנועים לפיתוח וצמיחה כלכלית ותכנון אסטרטגי ארוך טווח.

ראש העיר תומר גלאם הודה לחלאויה על עבודתו ואיחל לו הצלחה בדרכו. ״בתפקידו כמנכ״ל העירייה חזי הפגין מחויבות, נחישות ונכונות ליישם את תוכניות העבודה העירוניות ולקדם את העיר צעדים נוספים קדימה. אני מודה לו על פועלו ומאחל לו נחת והצלחה בהמשך דרכו״.

מנכ״ל העירייה, חזי חלאויה: ״עם כניסתי לתפקיד סיכמנו ראש העיר ואני על תקופת זמן מוגדרת בה אוכל לתרום מהניסיון והידע שצברתי. במהלך התקופה כולה ובמהלך אירועי השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל בפרט, נחשפתי לעובדים ומנהלים מצויינים שטובת העיר לנגד עיניהם והם ראויים לתודה והערכה רבה. אני רוצה להודות לראש העיר על הבעת האמון, על התמיכה ועל החברות. אין לי ספק שהעיר אשקלון נמצאת בידיים הנכונות. אמשיך לתרום ולסייע, להנהלת העירייה, לעיר אשקלון וכמובן לראש העיר בכל שאדרש בכל זמן״.

נציין שההודעה הועברה לכלי התקשורת לאחר סיום הישיבה בה חברי מועצת העיר קיבלו את ההודעה על ההחלטה לפנות לבנקים במטרה להלוות 200 מיליון ש"ח על ידי עיריית אשקלון שלאחר שבשנה שקדמה לבחירות לא הקשיבה לאזהרות על בזבוז כספי ציבור, החליטה לפני כמה חודשים להעלות באופן חריג את הארנונה בעיר, עדיין לא מצליחה לסדר את התקציב העירוני ללא ההלוואה.

מעסיקים עובדים מהפריפריה? מענק עצום מחכה לכם – כיף

תגובה אחת

  1. הכל יתגלה.
    כל השחיתות,הקומבינות,האישורים,הפינוקים הכי חשוב שנדע בסוף באמת מי ניהל את העיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן