מורשת גיבורים: השוטר שהלך בעקבות מפקדו שנפל

בצל ההיערכות לאזכרות חללי משטרת המחוז הדרומי: גיוס השוטר ה-300 – בעקבות מורשת המפקד שנפל בקרב

המחוז הדרומי של משטרת ישראל ממשיך בתנופת הגיוסים ובשבוע שעבר הגיע להישג מרשים – גיוסו של השוטר ה-300 מאז תחילת השנה. האירוע המרגש צוין בטקס השבעתו של סמ"ר ירין אברבנאל, שהצטרף לשורות שוטרי הסיור בתחנת רהט, והפך לחלק מהכוח המשטרתי הפועל למען חיזוק תחושת הביטחון האישי בדרום.

מעמד ההשבעה התקיים בנוכחות מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן, מפקד מרחב נגב, תנ"צ אפי שימן, וסגל הפיקוד של המחוז, והיה מרגש במיוחד נוכח סיפורו של ירין. באוקטובר האחרון, שירת ירין כשוטר סיור בשירות חובה בתחנת אופקים, ובמהלך הקרבות ב-7 באוקטובר, פעל בנחישות להצלת אזרחים ושוטרים שנפגעו, תוך שהוא מעניק להם טיפול רפואי. באותו יום נפגע ונפל בקרב מפקדו של ירין, רפ"ק אבי צידון ז"ל, שהוביל את יחידת הסיור בתחנה.

בחודשים האחרונים, על רקע המלחמה והאירועים הקשים, קיבל ירין את ההחלת מפקדו שנפלטה ללכת בעקבו, והצטרף לשירות קבע במשטרת ישראל. במעמד הטקס אמר מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן: "חיזוק כלל המערכים והתעצמות יחידות המחוז הוא היעד המרכזי למימוש התכלית החשובה מכל – מתן שירות איכותי ומהיר ושמירה על שלומם ובטחונם של האזרחים."

מפקד מרחב נגב, תנ"צ אפי שימן, בירך את ירין ובני משפחתו ואמר: "למשטרה אתגרים רבים בתחום הפלילי, האזרחי והביטחוני. בעת הזו אנו רוצים לצרף לשורותינו, אנשים איכותיים שיקחו עימנו חלק במשימה הלאומית במיגור הפשיעה וחיזוק תחושת הביטחון של תושבי הדרום."

השוטרים במרחב נגב ממשיכים לפעול באופן יומיומי לשמירה על ביטחון התושבים, ובמקביל, המחוז הדרומי ממשיך בגיוסם של שוטרים חדשים במטרה לצמצם את פערי כוח האדם ולהבטיח שירות מיטבי לתושבי הדרום. "בהזדמנות זו אני קורא לכל מי שרואה עצמו כבעל תשוקה להתפתחות ויכולת ורצון להוביל ולהשפיע – הצטרפו עימנו לאתגר – התגייסו למשטרה." סיכם ניצב כהן בטקס.

עם גיוסם של 120 שוטרים חדשים רק בחודשים האחרונים למרחב נגב, המחוז הדרומי ממשיך להתעצם ולהיערך לכל אתגר שעשוי לבוא, תוך הנצחת מורשתם של הנופלים והבטחת ביטחון התושבים בדרום.

קרדיט: דוברות המשטרה

החופש הגדול תכף מסתיים, וזה הזמן להתחיל לחשוב על חזרה לשגרת שינה בריאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן