איך טיפול זוגי יכול לחולל שינוי במערכת היחסים שלכם?

טיפול זוגי

היום אנחנו רואים עליה דרמטית במודעות של הציבור הרחב לכל מה שנקרה 'טיפול זוגי'. אנחנו רואים איך עוד ועוד אנשים מבינים כמה זה חשוב וכמה זה יכול להיות משמעותי, לעבור טיפול אשר יהפוך את החיים טובים יותר ופשוטים יותר. הרי אין מי שלא צריך עזרה לעיתים. טיפול הוא כלי יעיל ואפקטיבי בדיוק במקרים הללו. אנחנו לא פעם מתייחסים לזוגיות שלנו בתור המובן מאליו. אנחנו כבר לא עושים את הנדרש כדי להשקיע, כדי להפוך את הזוגיות למשהו מיוחד, בעל ערך, מה שבפועל גורם לשחיקה. אנחנו רואים לא פעם איך היעדר טיפול, היעדר הקשבה, למעשה ממוטטים את הדבר החשוב ביותר בכל משפחה. כאשר ההורים אוהבים אחד את השני, חברים אחד של השניה, הרי שהבית הופך בית הרבה יותר שמח ומאושר. במאמר הבא אנחנו רוצים לספר לכם קצת על איך זה נראה. איך נראה טיפול זוגי מבפנים ואיך נכון לגשת לתהליך. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא את המאמר הבא.

אז מה בדיוק עושה טיפול זוגי

טיפול זוגי בירושלים או בכל מקום אחר, זה מרחב מאפשר, בו נמצא מטפל או מטפלת. איש הטיפול הוא האדם הנטרלי אשר תפקידו הוא לעזור לשני בני הזוג לתקשר אחד עם השניה על הצד הטוב ביותר. לא פעם, כאשר אנחנו, בני הזוג, מתחילים בריב, אנחנו לא לוקחים בחשבון כי הריב הזה בכלל לא מול בן או בת הזוג שלנו. אלא, מדובר על משקעים אותם אנחנו סוחבים מהעבר. ממערכות יחסים קודמות, מהקשר עם ההורים שלנו וכן הלאה. הרבה פעמים, כאשר אנחנו נכנסים לריב אנחנו נכנסים כמו למין מערבולת כזו, ממש סוג של רוטינה, אשר הופכת מהר מאוד לריב חסר מעצורים כאשר אנחנו בכלל לא יודעים להגיד כי מה שאנחנו מרגישים עכשיו זו תוצאה של שנים ארוכות בהן התמודדנו עם קשיים מסוימים וכאן בתוך הזוגיות, אנחנו כמו מגיבים על בסיס מה שהכרנו מהעבר. לאורך טיפול זוגי בירושלים, המטפל עובר אתכם דרך הריבים שלכם והקשיים בתוך התא הזוגי, בניסיון לפרק ולהבין מה היו הגורמים שהובילו אתכם לסיטואציה המורכבת הזו לכתחילה. היתרון של המטפל הוא לא רק הידע המקצועי שלו, אלא העובדה כי מדובר על דמות ניטרלית אשר מאפשרת לשניים להגיד את שעל ליבם במקום בטוח ומאפשר.

המרחק מחיי היום, יום מייצר פרספקטיבה

חיי היום, יום יכולים להיות אתגר לא פשוט בדרך כלל. אנחנו צריכים לעמוד באתגרים מול הילדים, לטפל בהורים, לספק מענה לשורה ארוכה של גורמים, כאשר אנחנו הרבה פעמים לא מצליחים בתוך ההמולה להקשיב לעצמנו ובטח לא לבת או בן זוג. לכן חשוב כל כך לפנות לקבלת מענה מקצועי. כאשר אתם הולכים, רק ההורים, למרחב אישי, פרטי שלכם, במסגרת טיפול זוגי בירושלים. אתם למעשה משאירים בצד את הטלפון, את השיחות מהבוס, את הצורך בטיפול בילדים ואתם מתמקדים במה שחשוב. אתם מתמקדים האחד בשניה. המרחב הזה מאפשר לכם לעשות את הדבר הנכון ולהתחיל להתכנס פנימה כדי שיהיה לכם כוח לתת למשפחה שלכם בחזרה.

יש מי שטועים לחשוב כי בשביל טיפול זוגי צריך לפנות זמן יקר אשר בא על חשבון דברים אחרים. אבל האמת היא כי כאשר אתם לומדים לתת לעצמכם אתם הופכים למי שיש להם הרבה יותר כוח להפנות לסביבה שלכם.

אתם לא צריכים להישאר לבד

אם יש לכם לבטים, אם אתם מתמודדים עם קשיים, זה הזמן לפנות לקבלת עזרה מקצועית. עכשיו הזמן לא להיות לבד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן