ניסיון חיסול נוסף באשקלון? רכב התפוצץ בשכונת ביאליק, שני פצועים קל

צילום: כבאות מחוז דרום

פיצוץ ארעי או ניסיון חיסול נוסף מטלטל את אשקלון?

ניידת טיפול נמרץ וניידת משטרה בכניסה למיון במרכז הרפואי ברזילי. צילום: אודי דוד בן דוד
ניסיון חיסול באשקלון? ניידת טיפול נמרץ וניידת משטרה בכניסה למיון במרכז הרפואי ברזילי. צילום: אודי דוד בן דוד

למרות מאמצי עיריית אשקלון להציג תמונה של ירידה בפשיעה בעיר, המציאות בשטח מספרת סיפור אחר. בשעות הצהריים של יום שלישי, תושבי שכונת ביאליק באשקלון נחרדו מפיצוץ עז שהרעיד את הרחובות השלווים.

רכב מתפוצץ בצהרי היום – ניסיון חיסול באשקלון? מפתיע

בשעה 14:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על רכב שהתפוצץ ברחוב ביאליק באשקלון. כוחות הצלה הוזעקו למקום במהירות, וחובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשני פצועים במצב קל. שני הפצועים, שהיו בהכרה, פונו למרכז הרפואי ברזילי על ידי צוותי מד"א להמשך טיפול ולבדיקות.

בהלה בקרב תושבים

רעש הפיצוץ החזק בצהרי היום עורר בהלה ופחד בקרב תושבי השכונות הסמוכות. רבים מהם יצאו מבתיהם כדי לברר את מקור הרעש, ומצאו את הרכב ההרוס ועשן סמיך מיתמר ממנו.

חשד לניסיון חיסול

צילום: כבאות מחוז דרום
צילום: כבאות מחוז דרום

המשטרה פתחה בחקירה והערכות ראשוניות מצביעות על חשד לניסיון חיסול. על פי הדיווחים, המטען שהתפוצץ הוטמן ברכב. מה שמצטרף לעוד אירועים בתקופה האחרונה בעיר שנראה שכבר איבדה שליטה בתחום העבריינות לאחר שאמש חשפנו שנפתחה חקירה בנושא התעללות נוספת בפעוטון באשקלון.

מאבק מתמשך בפשיעה

האירוע הזה מצטרף לשורה של אירועי אלימות ופשיעה שאירעו באשקלון לאחרונה, ומהווה תזכורת מצמררת לכך שהמאבק בפשיעה עדיין רחוק מלהסתיים. למרות הצהרות העירייה על ירידה בפשיעה, התושבים ממשיכים לחיות תחת איום מתמיד.

דרישה לתחושת ביטחון

תושבי אשקלון דורשים מהמשטרה ומהרשויות לפעול בנחישות נגד הפשיעה הגואה ולהחזיר את תחושת הביטחון לרחובות העיר. הם מצפים לראות פעולות אכיפה משמעותיות ולמיגור תופעת החיסולים והאלימות, בין היתר גם כלפי גורמים שנחשבים לתומכי אופוזוציה ונלחמים למען האמת בעיר אשקלון. ממשטרת ישראל נמסר: " כוחות משטרה הוזעקו לפני זמן קצר לרחוב שלום עליכם בעיר אשקלון, בעקבות דיווח על רכב שעולה באש ושמיעת פיצוץ. שוטרים שהגיעו למקום מבודדים את הזירה".

כב"ה בזירה – חשד לפלילים

מפקד המשמרת בכב"ה, רב רשף חן בלפר מוסר: ההודעה הראשונית שקיבלנו היא שריפת רכב כתוצאה מפיצוץ, הנחתי את הלוחמים לעבוד במשנה זהירות בשל חשד לפלילים ובמקביל לעבוד בנחישות לכיבוי הדליקה במהירות האפשרית. עם סיום פעולות הכיבוי, משטרת ישראל והגורמים הרלוונטים המשיכו לטפל באירוע". מפקד תחנת אשקלון טפסר משנה שלום מכלוף נכח בזירת האירוע וקיבל סקירה מצוותי הכיבוי, מד"א ומשטרה.

שימו לב – היום האחרון להגשת בקשות: מענק של עד 28000 ש"ח מחכה לסטודנטים בדרך לתואר – כיף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן