ניצחון לחבר המועצה איתי סהר: מצלמות אבטחה חדשות הוצבו באשקלון

איתי סהר, חבר מועצת העיר אשקלון

סוף סוף: מצלמות אבטחה חדשות באשקלון לאחר דרישות חוזרות ונשנות

לאחר תקופה ארוכה של דרישות מצד חבר המועצה עו"ד איתי סהר, עיריית אשקלון החלה סוף סוף בהצבת מצלמות אבטחה ברחבי העיר. השבוע הושלמה התקנתן של עשרות מצלמות בשכונת עיר היין, כפי שהורה ראש העיר, תומר גלאם זמן רב לאחר שקיבל את הדרישה מסהר כבר בתקופת הרמאדן טרם תחילת המלחמה לאור האירועים השונים המתרחשים באשקלון.

מצלמות אבטחה באשקלון. צילום: מערך המצלמות העירוני.
מצלמות אבטחה באשקלון. צילום: מערך המצלמות העירוני.

המאבק השתלם

לאחרונה לאחר פגיעה בשני פעילי ציבור שנחשבים לתומכי אופוזיציה וריבוי אירועי הפשיעה החמורה באשקלון, סהר המשיך במאבק למען ביטחונם של תושבי אשקלון והמצלמות החדשות הן חלק ממאמץ עירוני להגביר את הביטחון האישי של התושבים, הן מצטרפות למערך של למעלה מ-1,000 מצלמות שכבר פרוסות ברחבי העיר. המצלמות משדרות למוקד המשותף של העירייה והמשטרה, ומסייעות לכוחות הביטחון לזהות ולטפל באירועים בזמן אמת.

"מוטב מאוחר מאשר לעולם לא"

ההחלטה הסופית להתקין את המצלמות החדשות התקבלה על ידי ראש העירייה רק בעקבות אירוע קטטה שהתרחש בשכונת עיר היין בשבוע שעבר, חרף אזהרות התושבים במקום. חבר המועצה סהר דרש את התקנת המצלמות כבר תקופה ארוכה, וטען כי הן חיוניות לשמירה על ביטחונם של התושבים.

הגברת הביטחון האישי

ראש העיר גלאם אמר כי הצבת המצלמות היא "נדבך נוסף בפעילות העירונית הענפה להגברת הביטחון האישי של תושבי השכונה בפרט והעיר בכלל". הוא הוסיף כי העירייה תמשיך לעשות כל שביכולתה כדי להגביר את הביטחון האישי בעיר כפי שטען מלכתחילה חבר המועצה איתי סהר.

צעד ראשון בדרך לביטחון

מצלמות אבטחה באשקלון, ניצחון לאיתי סהר, חבר מועצת העיר אשקלון. צילום: ענת קזולה, קיו עלית
מצלמות אבטחה באשקלון, ניצחון לאיתי סהר, חבר מועצת העיר אשקלון. צילום: ענת קזולה, קיו עלית

העירייה עוד פרסמה שהיא מתכננת להתקין עשרות מצלמות נוספות ברחבי העיר וחבר המועצה איתי סהר, יוזם המהלך בירך ואמר: " הצבת המצלמות ברחבי העיר היא חיונית לשמירה על הביטחון. בימים אלו שאנו עדים למתיחות בטחונית לצד אירועים פלילים על אחת כמה וכמה. אנחנו נעקוב מקרוב אחר הביצוע".

מחריד: דלקת קרום המוח פגעה בתינוק שלא חוסן – אפצ'י – חדשות הבריאות של ישראל

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן