אשקלון מתעוררת: כנס בכל לבבך חושף את גבורת מסירות הנפש

"רוח הציבור הדתי לאומי מחזקת אותנו": ראש העיר אשקלון מקבל בברכה את באי כנס בכל לבבך

באשקלון נפתח היום כנס בכל לבבך ה-12, המוקדש לנושא מסירות הנפש בעבודת השם. ראש העיר, תומר גלאם, בירך את המשתתפים: "אין מתאימה מהעיר אשקלון לארח כנס אשר עניינו – מסירות נפש".

הבוקר, מאות משתתפים הגיעו לאשקלון לכנס 'בכל לבבך', המתקיים לראשונה מחוץ לגוש דן. הכנס, שנערך זו השנה ה-12, יתמקד השנה בנושא מסירות הנפש ויכלול הרצאות של מרצים ורבנים שישוחחו על היבטים שונים של הנושא.

ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, הוציא מכתב ברכה לבאי הכנס ובו הוא כתב: "רוח הציבור הדתי לאומי שנלחם יחד עם כל גווניי האוכלוסייה במסירות נפש היא זאת שמחזקת אותנו". גלאם התייחס במכתבו למצב הביטחוני המורכב ולתרומתה של אשקלון במאבק: "החל מחג שמחת תורה נמצאת מדינת ישראל במלחמה, מלחמה שנכפתה עלינו. העיר אשקלון מצאה את עצמה בחזית הלחימה, חווינו מאות אזעקות ונפילות. העיר איבדה בקרבות את טובי בניה ובנותיה, ונוספים נפגעו בקרב. רבים מבני עירנו מצאו את עצמם בחזית לתקופות ארוכות".

גלאם הוסיף: "עם זאת, בתקופה זו, גילינו את מסירות הנפש של תושבינו היקרים, אשר עמדו בחזית ובאירועים המתמשכים בגבורה. העיר ממשיכה להתפתח ולשגשג – בבניה, בספורט, בתרבות ובקליטה. אנחנו מנצחים. בשבוע שעבר, צפינו בגיבור ישראל, תושב אשקלון, הלוחם יונתן בן חמו, אשר נפגע בקרבות ואיבד את רגלו, עומד בגאווה בקונגרס האמריקאי, ומשדר לכל העולם מסר של חוזק, גבורה, נחישות ועוז. יונתן הוא גאווה גדולה לעירנו".

בהמשך מכתבו, כתב גלאם: "אין מתאימה מהעיר אשקלון לארח כנס אשר עניינו – מסירות נפש, גבורה, נחישות, ופנים לעתיד טוב יותר. רוח הציבור הדתי לאומי, אשר נלחם יחד עם כל גווני האוכלוסייה בישראל במסירות נפש בשדה הקרב מחזקת את כולנו בימים אלו, ונותנת לנו את הכוח לנצח. יחד ננצח. אנו מקבלים בברכה את כל באי הכנס מכל רחבי הארץ, אנו מצדיעים לכל כוחות הביטחון, מחזקים את תושבי הדרום והצפון שטרם שבו לבתיהם. אנו תפילה להשבת החטופים במהרה. העיר אשקלון תמשיך לעמוד בחזית, תמשיך לשגשג – אף אחד לא ינצח אותנו. עם ישראל חי".

כאמור, המכתב של ראש העיר גלאם מתפרסם לקראת כנס 'בכל לבבך' שיתקיים בעיר אשקלון. בכל שנה מתמקדים מארגני הכנס בנושא נבחר מעבודת השם, והשנה בעקבות המלחמה יתמקד הכנס בנושא של מסירות הנפש. לכן, בשנה מיוחדת זו ולאור הנושא החליטו המארגנים לחרוג מהמסורת של קיום הכנס בגוש דן ולפנות דרומה. כחלק מהעיסוק בנושא של מסירות הנפש, צפויים לדבר במהלך הכנס מספר מרצים שחוו את נושא מסירות הנפש בזמן החודשים של המלחמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן