לוחם הנוכלות: התחזה לאיש כוחות הביטחון ונעצר על אינוס והונאה

הנוכל הלוחם: נעצר חשוד באינוס נשים בהתחזות לאיש כוחות הביטחון

במבצע משטרתי רחב היקף של יחידת ההונאה במחוז הדרומי, נעצר חשוד שביצע עבירות אינוס והונאה בנשים ברחבי הארץ. החשוד פעל באופן שיטתי באפליקציות ההיכרויות, שם התחזה לאיש כוחות הביטחון וניהל מערכות יחסים עם מספר נשים.

בעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרת ישראל על חשוד שניהל מערכות יחסים עם נשים תוך התחזות לאחר, נפתחה חקירה ביחידת ההונאה במחוז הדרומי. במסגרת החקירה התקבלו מספר רב של תלונות מנשים שונות ברחבי הארץ, כולן מתארות את אותו דפוס פעולה. הבוקר -יום שני, פשטו שוטרי יחידת ההונאה על ביתו של החשוד במושב יד נתן, הסמוך לקרית גת. במהלך הפעילות תפסו השוטרים מספר מכשירים סלולריים ועצרו את החשוד, תושב המקום בשנות ה-30 לחייו. החשוד הועבר לחקירה ביחידת ההונאה של מחוז הדרום ובהמשך יועבר להארכת מעצר.

החקירה העלתה כי החשוד פעל בצורה מתוחכמת באפליקציות ההיכרויות, כשהוא מתחזה לאיש כוחות הביטחון ומספק פרטים כוזבים לנשים בכדי לרכוש את אמונן ולבצע את זממו.

בעקבות החשיפה, קוראים במשטרת ישראל לנשים נוספות שנפגעו מהחשוד או שרוצות להתלונן, לדווח ליחידת ההונאה מחוז הדרום בטלפון: 08-6382718 או לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל.

קרדיט: דוברות המשטרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן