טריק הביטוח שנחשף: תושב קרית גת דיווח על גניבת רכב כדי לקבל פיצוי

חשיפת הונאת ביטוח בקרית גת: תושב ניסה להונות את חברת הביטוח באמצעות דיווח כוזב על גניבת רכבו

לא הצליח למכור את רכבו, אז ביים את גניבתו במטרה לקבל את כספי הביטוח. חוקרי משטרת קרית גת חשפו הונאת ביטוח של תושב העיר, בן 25, שניסה לקבל את כספי הביטוח על רכבו באמצעות דיווח כוזב על גניבת הרכב.

ראשיתה של החקירה בתלונה שהגיש אותו תושב לפני כשבועיים, לפיה רכבו מסוג רנו נגנב מביתו. חקירה מהירה של חוקרי משטרת קרית גת העלתה חשדות להונאת ביטוח, כאשר החקירה התקדמה ונחשפה שיטת הפעולה של החשודים.

מחקירת המשטרה עולה כי בעל הרכב, יחד עם חבר נוסף, דאגו להעביר את הרכב לדרום הארץ ומשם לשטחי יהודה ושומרון, שם לפי החשד נמכר הרכב. לאחר המכירה, ניגש בעל הרכב למשטרה ודיווח על גניבתו.

אתמול עוכבו בעל הרכב החשוד וחברו, גם הוא תושב קרית גת בן 25, לחקירה בתחנת המשטרה בעיר, בחשד לעבירות של הונאה, קבלת דבר במרמה והודעה כוזבת. במהלך החקירה נקשרו החשודים לחשדות נגדם ושוחררו בתנאים מגבילים.

דובר המשטרה מסר: "במשטרה מזהירים את הציבור להימנע מניסיונות לקבל במרמה את כספי הביטוח עבור הרכב באמתלה של גניבתו, שכן המשטרה לא פעם חשפה עבירות חמורות מסוג זה. כל תלונה המוגשת בגין גניבת רכב נבחנת ונבדקת לעומק גם בהיבט זה, על מנת לשלול מעורבות של בעל הרכב או מי מטעמו ולהתמקד באיתור החשודים והרכב. בנוסף על עבירת המרמה, עבירה של מסירת הודעה כוזבת למשטרה היא חמורה, שכן היא מעסיקה את חוקרי המשטרה בחקירת מקרה שלא התרחש מעולם, ואנחנו מתכוונים לפעול מול אותם חשודים למיצוי מלוא חומרת הדין."

קרדיט: OpenAI

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן