התפתחות באחת מפרשיות הרצח שאירעו בשנים האחרונות באשקלון?

צללים אפלים באשקלון: פרשיית רצח, שחיתות ועד מדינה

אשקלון ידועה לרבים בחופיה היפים, באוויר הנעים מהים ובשקט היחסי ששורר בה כשאין מלחמות ברקע, מה שהביא לעיר כמות גדולה של תושבים חדשים בשכונות החדשות, אך מתחת לפני השטח, יש דיבורים רבים על פרשיית שחיתות, רצח ואי-ודאות.

צילום אילוסטרציה: דוברות משטרת ישראל

פרשיית רצח מסעירה מטרידה את מנוחתם של חלק מתושבי אשקלון זה זמן רב. קורבן הרצח, אדם מוכר בעיר, נמצא ללא רוח חיים לאחר שנורה על ידי אלמוני וגופתו נותרה חידה בלתי פתורה. שמועות רבות התפשטו בעיר, תושבים לחשו ביניהם על מניעים אפשריים, על חשודים ועל כיווני חקירה.

עם או בלי קשר, לפני מספר שבועות, המשטרה פתחה במבצע מעצרים נרחב במסגרת פרשיית שחיתות בעיר. מספר גורמים נעצרו, ביניהם גם בכירים מוכרים. במפתיע, אחד החשודים המרכזיים בפרשה החליט לשתף פעולה עם החוקרים ולחתום על הסכם עד מדינה ושוחרר לביתו עד לתחילת המשפט.

זהות עד המדינה נותרה חסויה תחת צו איסור פרסום, אך גורמים הקשורים לחקירה מעריכים שהעדויות שלו עשויות להוביל לפריצת דרך משמעותית בפרשת השחיתות שונגעת לרשות נוספת במדינה ולפרשות נוספות, ביניהן, אולי, גם פרשיית הרצח המסתורית בה לא מאשרים לעת עתה אם יש או אין עצורים שנתפסו במסגרת פרשיות אחרות.

החקירה נמשכת בשקט, תחת מעטה סודיות. חוקרים גובים עדויות מגורמים שונים, מנסים לאסוף ראיות ולהרכיב את התמונה המלאה בנוגע לפרשת הרצח ולפרשות נוספות שאירוע בעיר אשקלון בשנים האחרונות.

במשטרה מסרבים לאשר את הפרטים ולמסור מידע נוסף על הפרשה ולא מאשרים או מכחישים מעצר של חשוד ברצח במסגרת המעצרים שבוצעו לאחרונה בפרשות שונות.

אסותא Lite: המרכז החדש לטיפול בעודף משקל – אפצ'י

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן