הכתובת על הקיר? פועלי בניין צעירים צילמו היום ילדים בקייטנות

אילוסטרציה. בניין ליד גן ילדים באשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

צילומים מטרידים: פועלי בניין צעירים תועדו מצלמים ילדים בקייטנה ללא הסכמה

אירוע חמור התרחש הבוקר בקייטנה באשקלון, בו פועלי בניין צעירים צילמו ילדים במהלך פעילות הקייטנה ללא הסכמת וידיעת הורי הילדים. המקרה עורר זעזוע רב בקרב הורים רבים, והעלה שאלות נוקבות בנוגע לאבטחת ילדים בקייטנות, דרישות ביטחון ווסינון עובדים, וחובת עיריית אשקלון לשמור על שלומם ופרטיותם של הילדים.

פועלי בניין "צעירים" צילמו ילדים. אילוסטרציה. בניין ליד גן ילדים באשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד
פועלי בניין "צעירים" צילמו ילדים. אילוסטרציה. בניין ליד גן ילדים באשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

על פי עדויות הורים, פועלי הבניין, שהועסקו בשיפוצים בקייטנה, נצפו כשהם מצלמים את הילדים בטלפונים, ללא כל אישור, הסכמה או בקשה של הילדים או ההורים. חלק מהילדים שנבהלו אמרו את הדברים להורים כבר בבוקר לאחר שההורים הורידו אותם בגנים.

המקרה דווח מיד להנהלת הקייטנה, אך גם ידיהם של של המנהלים כבולות, שכן בשבוע שעבר היה מקרה נוסף טרם ידוע האם הוגשו כתבי אישום כנגד החשודים.

האירוע גרר תגובות זועמות מצד הורים רבים, אשר הביעו חשש כבד לגורל ילדיהם וחששו מפגיעה בפרטיותם. חלק מההורים אף טענו כי הרשות המקומית לא נקטה בצעדים מספקים על מנת להבטיח את ביטחון ילדיהם, וכי לא קיבלו מידע מספק אודות סידורי האבטחה בקייטנה.

בעקבות האירוע, ההורים דורשים שעיריית אשקלון תפתח בבדיקה מעמיקה בנושא ותנקוט בצעדים הנדרשים על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד, בנוסף הם מבקשים שהעירייה תתחיל בסיורים כל זמן שהילדים בקייטנות.

מקרה זה מדגיש את הצורך הדחוף בהגברת המודעות לנושא הגנה על ילדים ברחבי העיר ועיריית אשקלון חייבת לנקוט בצעדים משמעותיים על מנת להבטיח את ביטחונם ופרטיותם של הילדים, ולמנוע מקרים דומים בעתיד.

אחד ההורים אף סיפר שהתקשר למוקד עיריית אשקלון אולם שם הבטיחו לו שיחזור אליו גורם מטעם העירייה אולם עד לכתיבת שורות אלו הדבר לא קרה.

קרן הסיוע הורחבה: מענקים של עד 10,700 ש"ח למשרתי מילואים ומשפחתם – כיף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן