שערוריית איומים מטלטלת את עיריית אשקלון: " לא ישנה בלילות "

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

עובדת עירייה חושפת מסכת איומים

עובדת עיריית אשקלון שיגרה מכתב למנכ"ל העירייה ולמבקר משרד הפנים ובו היא מתארת מסכת איומים והטרדות שספגה, לטענתה, בעקבות חשד כי היא מפעילה דף פייסבוק המבקר את התנהלות העירייה.

שערוריית איומים בעיריית אשקלון: העובדת טוענת לחקירה מאיימת

במכתבה, העובדת מתארת כיצד נלקחה לבית אחת ממנהלות האגפים בעירייה ונחקרה באגרסיביות לגבי זהותה של מפעילת הדף. האירוע הותיר אותה במצוקה נפשית קשה, והיא נאלצה להיעדר מעבודתה.

בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד
בניין עיריית אשקלון, צילום: אודי דוד בן דוד

שוב עיריית אשקלון מספקת כותרות, הפעם עם שערוריה חדשה שנחשפה לאחר שעובדת מוכרת בעירייה שיגרה מכתב למנכ"ל העירייה ומבקר משרד הפנים ובו היא מתארת מסכת איומים כלפיה בעקבות חשד כי היא משתפת פעולה עם גורם מסויים בעיר הפועל נגד הנהלת העירייה.

העובדת הביאה בפני המנכ"ל, חזי חליוואה את מסכת האירועים שעברה ביום שישי האחרון כשהתקשר אליה בן משפחתה לשעבר ולקח אותה לאחת ממנהלות האגפים בעירייה, שם עברה תיחקור מאסיבי לטענתה במטרה לברר מי מפעיל דף פייסבוק מסויים, זאת בזמן שהעירייה שבעבר השקיעה מכספי התושבים סכום של כ 70000 ש"ח בשנה בפרסום פייסבוק לדף של ראש העירייה תומר גלאם, יכלה לבדוק בעצמה עם תלונה פשוטה במשטרה במידה והדברים שפורסמו היו לא נכונים ובאמצעות פנייה לבית המשפט לבקש את הסרת הדף הפיקטיבי, בהנחה ואכן מדובר בדף פיקטיבי כפי שתיאר הגורם שלקח את העובדה לפגישה.

במכתב אותו כתבה למנכ"ל העירייה ולמבקר משרד הפנים אמרה העובדת: ( הסרנו את פרטיהם האישיים של המדוברים במכתב עמלע"כ ): " בתאריך ה12/7/24 (יום שישי) התקשר אליי ………

…… התקשר אלי ביקש ממני לשוחח איתו פנים מול פנים וביקש שארד למטה מתחת לביתי , כשהגעתי הוא ביקש ממני להיכנס  לתוך רכבו בטענה שחם בחוץ ושם שוחחנו על  נושאים ………. וכעבור מספר דקות …. הטיח בי את השאלה שלשם כך הגיע והשאלה הייתה האם אני יסמין סול (משהי/ו שמעביר/ה ביקורת על העירייה בעמוד פייסבוק ), אני אמרתי שאין לי קשר לנושא ולאישה /איש שכותב  את הדברים הללו , תוך כדי שיחה הוא החל לנסוע  עם הרכב ללא הסכמתי  כשביקשתי לדעת לאן אנחנו הולכים לא קיבלתי תשובה מידית כעבור כמה דקות שהגענו ליעד התברר לי שאנו הולכים לביתה של …. ….. מנהלת …. בעיריית אשקלון.

הגענו לביתה של …… היא פתחה את הדלת נכנסנו וישבונו בגינה שלה ואז התחילה החקירה שאלו שוב ושוב מה יש לי להגיד להגנתי. האם אני יסמין סול  ולמה אני כותבת דברים כאלה עליהם וכל השיח היה כאילו אני אשמה והיו בטוחים שזאת אני על לא עוול בכפי, לאחר זמן  שאני מנסה  לשכנע אותם שזאת לא אני, הופיעו התראות בטלפון על עדכונים  ופוסטים חדשים  כשפתחתי את הטלפון התברר כי יסמין סול העלתה פוסט חדש על מבקר העירייה ואז הם הבינו שהם עשו טעות ולא מדובר בי כי אני הייתי לידם באותו זמן.

אני מבקשת לעדכן אותך בכל נושא סיכום הפגישה לאלתר. אני רואה זאת כפגיעה אישית בי , בעקבות הפגישה נהיו לי לחצים חזקים אני לא ישנה בלילות אני לא מתפקדת ולא הגעתי לעבודה אני שותה כדורי הרגעה מהלחץ שנוצר לי בעקבות הפגישה המדוברת".

השערורייה מעלה שאלות קשות על התנהלות העירייה ויחסיה עם עובדיה. כמו כן, היא מעלה לדיון את סוגיית חופש הביטוי והזכות לביקורת ציבורית, ואת הגבולות בין חופש הביטוי לבין פגיעה בשם טוב והטרדה. מקרה זה מצטרף לשורה של אירועים המטילים צל על התנהלות העירייה, כמו פרשת חשבונות המים המנופחים שנחשפה לאחרונה.

בעיריית אשקלון בדר"כ לא מגיבים, אם ירצו לשלוח תגובה, ( הם יודעים לאן לשלוח את התגובה ולמדו שאיומים לא עוזרים נגד מערכת האתר שיש מעליה רק את הקב"ה ) נפרסם את תגובתם בהתאם.

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן