הווינר: הצליח לרתום את הליכוד לתמוך בו ופורר את הסניף המקומי

השבוע בהנחת הפינה לתחנה המרכזית החדשה שאולי תוקם באשקלון

הרבה דברים ניתן לומר על ראש העירייה תומר גלאם, אבל דבר אחד בוודאות אי אפשר לקחת ממנו – היכולות הפוליטיות שהדהימו רבים לאורך הקדנציות האחרונות.

נעסוק בקדנציה הנוכחית בלבד, לקראת הבחירות, גלאם הצליח להביא את החיבורים הנכונים שהביאו לפירוק הסניף המקומי של הליכוד בעיר אשקלון, ועל הדרך רתם את בכירי הליכוד לתמוך בו, במוצהר או שלא במוצהר וכך למעשה מביא גם את קולות הבוחרים של המפלגה השולטת בארץ יחד איתו למועצת העיר.

הדרך לניצחון והמכה לליכוד

בשביל להבין עד כמה המכה שסניף הליכוד אשקלון חטף, מספיק לבדוק את הרשימות שהוגשו ביום חמישי האחרון טרם סגירת משרדי הרישום לבחירות למועצת וראשות העיר.

עמי חכמון, מי שהיה חבר מועצה מטעם המפלגה בעיר הודיע במפתיע שהוא רץ למועצת וראשות העיר, החלטה אותה קיבל אחרי חרישה עמוקה בקרב חבריו שהודיעו לו כי יתמכו בו במירוץ למועצת העיר עם הרשימה החדשה שהגיש יחד עם רן לוי.

המהלך של חכמון, מצטרף למהלך של יו"ר הסניף המיתולוגי שמעון אסולין שהודיע כבר מזמן כי הוא מריץ רשימה בבחירות למועצת העיר אשקלון, לשניהם יש את תמיכת חבריהם הבכירים במפלגה שלא בטוח אם התמיכה תתורגם בשלב כלשהו בצורה תקציבית, אך חכמון כבר קיבל את אישור המפלגה הארצית לריצה עצמאית באשקלון.

הגורם המשמעותי ביותר בליכוד שהצהיר על תמיכה ברשימה אחרת

בנוסף, יש את עזרא עוזר יועצו הקרוב של אלי כהן, מי שהתמנה בקדנציה האחרונה לתפקיד שר החוץ ואף טרח להתפנות מהעיסוקים החשובים למען מדינת ישראל והגיע על מנת להראות את תמיכתו ברשימתו של עוזר באשקלון.

עוזר הצליח לחבר אליו גם את שי סעדה, איש חסד מוכר מאוד וההודעה על ריצה משותפת של השניים הביאה להד גדול בעיר בקרב תושבים שלא חיכו ומיד הודיעו כי יתמכו בהם בבחירות הקרובות.

ווינר – טרף את כל הקלפים של הליכוד

מי שמנצח על כל המהלך הוא לא אחר מאשר ראש העירייה תומר גלאם, שהצליח להביא חיבורים במהלכים פוליטיים שהשאירו גם את המנוסים ביותר פעורי פה לנוכח ההצלחה של גלאם שהילך בין כל הצדדים ולקדם את המהלך שעשוי להוסיף לו חיזוק משמעותי במועצת העיר בדמות חברי מועצה נוספים שבסקרים פנימיים שנעשו עומדים על כשישה מושבים במליאה הקרובה.

בכל הזדמנות בה מגיעים לעיר חברי הכנסת וחברי הממשלה מטעם הליכוד לצורך ביקור הם מראים את תמיכתם בגלאם ולא אחת מדלגים על פגישות עם אנשי הסניף המקומי מה שמראה מעל לכל ספק את האמון שהם רוכשים לגלאם וסיעתו בבחירות הקרובות באשקלון.

שרת התחבורה מירי רגב וידידה הקרוב – ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, צילום: ששון תירם וסיון מטודי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן