רבים הזעזעו מהכתבה שהבאנו אתמול מרשת ב' על ניצול הקטינים מאשקלון ולהלן תגובות חברי המועצה, רה"ע בפועל תומר גלאם טרם הגיב לדברים למרות המתנה ממשוכת, כך גם חברי המועצה הנוספים אליהם פנינו: יוסי כהן, מישל בוסקילה וסופייה ביילין

לאחר שרבים הזדעזעו מהכתבה שהבאנו אתמול פנינו גם למספר חברי מועצה על מנת שיגיבו לדברים, חלקם כלל לא התייחסו למרות פניות חוזרות ונשנות, ואלו שכן התייחסו הגיבו בחריפות, להלן מקבץ התגובות:

סגן ראש העירייה רמי סופר והממונה על אגף הרווחה, הגיב לכתבה על ניצול הקטינים והנזקקים באשקלון על ידי המיסיונרים ואמר: " ראשית אני רואה בחומרה רבה את כל האנשים האלה שעוסקים במיסיונרים בילדים שעדיין לא הגיע לגיל 18, אני רואה בחומרה רבה את זה שאין לילדים האלה יציבות, יש כאן הורים ומשפחה, מדינתנו היא מדינת היהודים. אינני חולק על ערבי או נוצרי שרוצים לחיות כפי שהם רוצים אבל באשקלון אני רואה את זה בחומרה רבה ואני עומד להגיש תלונה במשטרה על הנושא הזה אני לומד את הנושא באופן אישי והולך להגיש תלונה במשטרה כנגד אלו שמתעסקים עם הנערים האלה בצורה לא ראויה. "

המשנה לראש העיר, שי עמירה מסר: " אין דרך ראויה לתאר מקרה זה לבד מניצול מחפיר ובלתי ראוי של אותם נערים תמימים ממשפחות נזקקות באשקלון.
אנו נפעל אל מול גורמי הרווחה והשיטור בעיר על מנת להביא לאיתור מלא של הגורמים לתופעה והחשוב מכל- לאיתור, שיקום וסיוע לאותם נערים ומשפחות. "

גם חבר מועצת העיר משה אטיאס הזדעזע ואמר שהנושא: "בהחלט חמור ומדאיג מאוד! ואם זה פלילי אז חייב תטפל זאת ביד קשה ואין ספק שהמשטרה צריכה להיכנס לעניינן הזה בדחיפות. לנצל ילדים נערים ומשפחות שלמות בגלל מצבם הכלכלי או הנפשי ולגרום להם לשנות את דתם בגלל פיתוי כזה או אחר זה חמור ויש לעצור זאת במהרה! עם ישראל הוא עם אחד ועליו להישאר מאוחד!"

סגן ראש העירייה והממונה על איכות הסביבה שלח תגובה כתובה: "  סוגייה חדשה שיש ללמוד את מימדיה לפי האמור חמור שנעשה ניצול שכזה נבחן דרכי פעולה שיש באפשרות הרשות לפעול בנושא ובהקדם."

חבר מועצת העיר מטעם סיעת ש"ס יורם מכלוף אמר: " אני מזועזע מאוד לנוכח האירוע, אין ספק שמדובר במקרה פלילי, המרת דת, פשוט שהמקרה הזה גובל בפלילים המרת דת של קטין מתחת לגיל 18 חייבת להיות בהסכמת שני הוריו, לדעתי צריך לבדוק את הנושא מקרוב, להגיש תלונה במשטרה ולהעלות את זה לדיון ציבורי על מנת להעלות את המודעות, גם אם לא יהיו תוצאות מידיות מספיק שזה יעלה לכותרות וייכנס לתודעה הציבורית בעיר וזה יעיר הורים נוספים שלא מודעים לאן ילדיהם יכולים להגיע. "

חברו לסיעה שמעון לוגסי הגיב: " הנושא כפי שפורסם מחריד ומזעזע, ניצולי ציני של נערים ונערות ממשפחות מצוקה אשר קונים את דעתם ודתם בנזיד עדשים !
הגיעו לאוזניי שמועות בתקופה האחרונה על הפצת חומרי הסתה והמרה , כנראה שזה היה תקדים כדי לצוד את אותם תמימי דעים !
הדברים חמורים ביותר במיוחד כאשר מדובר בילדים ואשר מהוים עברה פלילית !
בהמשך לכתבה זו אגיש כבר בימים הקרובים שאילתא בנושא ואציג אותה בישיבת המועצה הקרובה בע״ה "

הרב יעקב אביטן התייחס גם הוא וכתב בתגובה: " איום ונורא . חייבים לבער את הנגע . מי הם היכן נמצאים אסור לתת להם להיות כאן "

ראש העירייה בפועל תומר גלאם טרם הגיב לדברים כך גם חברי המועצה יוסי כהן ומישל בוסקילה למרות המתנה ממושכת גם לתגובה מסופייה ביילין וחברי מועצה נוספים.

הכתבה מאתמול:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן