4 דברים שחשוב לשים לב אליהם כשבוחרים אולם לבת מצווה

קרדיט-Photo by Max Andrey on Unsplash

4 דברים שחשוב לשים לב אליהם כשבוחרים אולם לבת מצווה

בת מצווה היא חגיגה נהדרת המסמלת את המעבר מילדות לנערות. ילדות רבות חולמות במשך זמן רב על החגיגה החלומית שלהן – היכן תתרחש, מה יהיה בתוכנית האמנותית, מה הן ילבשו, איזה אוכל יוגש, מי ישתתף ועוד.
עכשיו זה הזמן שלכם להוציא את החזון אל הפועל ולייצר עבור הילדה חגיגה גדולה מהחיים ממנה היא תצא נערה מאושרת.

מתכננים בת מצווש? לפניכם ארבעה דגשים חיוניים להפקת אירוע בלתי נשכח ובעיקר לבחירת אולם לבת מצווה שיענה על הצרכים שלכם ועל הרצונות הייחודיים.
בכל זאת, מדובר באירוע מרגש של פעם בחיים ואתם בהחלט רוצים לחגוג אותו במקום שיעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

התאמת האולם לאופי האירוע
ראשית, התייעצו עם הילדה מה היא בדיוק רוצה בחגיגה על מנת להבין מה תרצו לחפש ולמצוא באולם. שנית, התאימו את הלוקיישן לאורחים מבחינה גיאוגרפית כדי שהמיקום יהיה קל ופשוט להגעה וגם שיהיו אמצעי תחבורה זמינים – נושא המרכזיות של האולם יכול להעלות את סיכויי ההגעה.
מעבר לכך, חשוב שהמקום אכן יתאים באופי שלו לקונספט של האירוע. בדקו אם מדובר בתשתית מודולארית שמאפשרת לכם למתג ולעצב את המקום בהתאם לתמה המובילה של האירוע וכן אם הוא אכן יכול להכיל את כמות המשתתפים בגודלו ולהתאים גם לתוכנית האמנותית. לדוגמא, אם הילדה מעוניינת במסיבה שתהיה לו רחבת ריקודים גדולה או מרווחת, תשתית סאונד טובה ופלטפורמה ליצירת אפקטים של תאורה – כל המרכיבים המנצחים למסיבה. כנ"ל בנוגע לקבלת פנים בחוץ או חגיגה בפנים או להופעה חיה, מסכים להקרנת קליפ בת מצווה וכל אלמנט אחר שאמור להיכלל בתוכנית האמנותית של האירוע.

ממנות ילדים ועד אוכל למבוגרים
בהתאם לרשימת המוזמנים החליטו גם על החוויה הקולינארית המבוקשת ובחרו אולם לבת מצווה שיכול להציע לכם הרפתקה גסטרונומית המותאמת לחיך של האורחים.
אם מדובר באוכלוסייה אקלקטית, הן מבוגרים והן ילדים, חשוב שיהיה אוכל שיתאים גם לסועדים הבררנים יותר וגם לחיך המעודן והמתוחכם יותר של מבוגרים. אוכל הוא מקום ליצירתיות – בחרו את המנות שישתתפו בתפריט והחליטו גם כיצד תהיה הפרזנטציה, האם במתכונת של בופה עשיר ומסוגנן או בחלוקה ישירות לשולחנות, שיפודי סוכריות ועד עמדות אוכל מדליקות חובקות עולם.

תוכן שעושה הבדל
בת מצווה היא הזמן לתת לילדה להחליט איך היא רוצה לחגוג ועם זאת, להיות קשובים לסוג האוכלוסייה שהוזמנה לאירוע ולדאוג לאטרקציות ופעילויות שיתאימו לכולם או לתת אופציות לבחור איך ליהנות. מהופעה חיה דרך עמדת קריוקי ועד סדנאות יצירה חווייתיות, צילומי סלפי למגנטים, עמדות משחק, מופע סטנד אפ ועוד. ניתן ליצור תמהיל מגוון של פעילויות שפונות לקהל רחב או לאפשר אזורי פעילויות שונים כך שהאורחים יוכלו לנדוד ביניהם, לחוות וליהנות, כל אחד בסגנון שלו. אבל אל תשכחו שהילדה היא הכוכבת הבלתי המעורערת של האירוע ואתם בהחלט רוצים לפרגן לה בתוכן שהיא תאהב מבלי לשכוח להביא ערך מוסף לאירוע לטובת האורחים שהגיעו להשתתף בשמחתכם.

סידורי הושבה נוחים – שכולם יהיו מרוצים
בדקו מבעוד מועד איך נראה האולם, כמה אורחים הוא יכול להכיל ובאיזה פורמט וחשבו על סידורי ישיבה נוחים. ניתן להפריד בין בני משפחה לחברים של הילדים, חברים מחוגים לעומת מסגרות לימודיות וחשבו היטב את מי אתם מושבים גם היכן. ילדים שאוהבים לרקוד סמוך לרחבת הריקודים, מבוגרים שמעדיפים פרטיות אולי באזורים שקטים יותר. תכננו את סידורי הישיבה על פי רשימת המוזמנים ואל תשכחו לאשר הגעה למקרה שיש צורך להכניס שינויים בהושבה הסופית.

קרדיט-Photo by Max Andrey on Unsplash
צילום-Photo by Max Andrey on Unsplash

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן