הפתעה לתושבי אפרידר ואזור המרינה – עוד 75 יחידות דיור בבניין אחד

בצילום: חלק מההצעה שתעלה בישיבת ועדת תכנון ובניה

גרים בשכונת אפרידר באשקלון? אולי לא תשמחו מההפתעה שמכינים לכם קבלנים וגורמים בעירייה שאשרו להם להוסיף "קצת ", יחידות דיור ברחוב מודיעין.

המגרש ברחוב מודיעין, הסמוך לחוף הים, יועד תחילה בעיר התיירות אשקלון לבנייה לצורך מלונאות, אולם עם השנים הוחלט להפוך את המתחם לאזור מגורים, שקיבל אישור בוועדות השונות ובנייני מגורים צצו להן כפטריות אחרי הגשם, באזור שאמור היה למשוך לעיר תיירים שיבואו ליהנות מנוף פתוח לים.

בפועל, התיירים לא הגיעו, הדיירים דווקא כן, מקומות חנייה לאזורי הבילוי בחוף דלילה הפכו למקומות חנייה עבור אורחי הבניינים, ומאזור שקט, רחוב הטייסים הפך למיני אוטוסטרדה רק שהמהירות המותרת בה היא 60.

כעת, לאחר שכבר קיבלו כמה אישורים, קבלנים מתכוונים לשנות ייעוד של אחד מהבניינים שקיבל אישור ל10 קומות ולהפוך אותו למגדל של 24 קומות, במילים אחרות תוספת של שבעים וחמש דירות בשכונה שהפכה כבר לצפופה, הנושא חוזר לוועדת תכנון ובנייה המקומית על ידי חבר המועצה שלמה כהן שדורש שלא לאפשר את התוספת המשמעותית והעדיף שלא להגיב לכתבה, גם מי שאמור להיות יושב ראש הועדה יורם שפר העדיף שלא להגיב, אך מי שככל הנראה יירצו להגיב הם תושבי רחוב הטייסים ושכונת אפרידר שייתכן ויגישו כמה עתירות בנושא לבתי המשפט, אחד מהם, אסף המתגורר בסמיכות למגרש אמר לנו לפני זמן קצר כששמע על התכנית: "מאוד לא מפתיע שעיריית אשקלון סוגרת בשקט דילים עם קבלנים, הופכת מה שהיה אמור להיות אזור נופש למקום מגורים. זה דפוס עבודה רגיל מזה מספר עשורים, ומי שסובל במקרה הזה הוא כמו בכל המקרים התושבים, שעדיין לא קיבלו מענה הולם לבעיות הפקקים המחמירות, שאף יחמירו"

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: " התוכנית הומלצה לוועדה המחוזית כבר בתחילת שנה על ידי וועדת המשנה לתכנון ובניה. בתקופה זו ראש העיר בפועל, תומר גלאם, לא היה חבר בוועדת המשנה. כעת התוכנית נמצאת בוועדה המחוזית והליך אישורה הינו בסמכותה בלבד. "

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן