חופשה מוארת לילדים מאשקלון עם בנק הפועלים

חופשה מוארת למשפחות מאשקלון בכפר נהר הירדן

המרכז לבנקאות חברתית של בנק הפועלים בשיתוף עם עיריית אשקלון ועמותת כפר נהר הירדן העניקו נופש הפוגתי, עמוס פעילויות וכיף למשפחות מיוחדות מהעיר

שלושת סניפי בנק הפועלים בעיר אשקלון יחד עם המרכז לבנקאות חברתית בבנק הפועלים סייעו במימון נופש הפוגתי למשפחות לילדים חולים ובעלי מוגבלויות לטובת רגעי אושר והפוגה משגרת חייהם, בשיתוף עיריית אשקלון וכפר נהר הירדן שאירח את הנופש למשך שלושה ימים מיוחדים.

המשפחות והילדים הגיעו לקבלת פנים חגיגית שארגנו קומונר הכפר והמתנדבים במקום. בקבלת הפנים נכחו מנכ"ל נהר הירדן תא"ל במיל' יובל חלמיש וכן ח"כ שרון רופא–אופיר (ישראל ביתנו), שאמרה: " כפר נהר הירדן והעשייה הברוכה שבו מרחיבים את הלב, זה אך סמלי לבקר בכפר בנר שמיני של חנוכה, בטוחה שהאור הגדול שיובל חלמיש מנכ"ל הכפר ואנשי הצוות מדליקים בלבבות ילוו אותי עוד ימים ארוכים".

בשהותם בכפר נהנו הילדים והמשפחות ממגוון פעילויות –פארק אתגרי, אפיית פיתות בטאבון, יצירה ואמנות, שעת סיפור, ערב הרקדה, סרט ארוחת ערב שהוכנה ע"י שני שפים מתנדבים. את הנופש חתמה פעילות תיאטרון חווייתית משותפת.

כחלק מהפעילות האתגרית עלה ל', בן 5.5 המתמודד עם נכות מורכבת ויושב בכיסא גלגלים על אומגה של 180 מ' יחד עם אביו וסיים את האומגה באושר ענק וצחוק גדול. אביו אמר כי "זו הזדמנות נהדרת שניתנה לנו, המשפחות המתארחות מכיוון שכל המתקנים מונגשים ומותאמים וכל הזמן יש פעילויות עבור המשפחה".
י' בן 10, על הספקטרום האוטיסטי הגיע עם הוריו ואחותו לנופש וכך מספרת אמו בהתרגשות: "הקבלה של כל הצוות, הפתיחות והסבלנות וכל הפעילויות ובייחוד הפארק האתגרי נתנו לי' חוויית הצלחה שמעולם לא חווה".

בנק הפועלים פועל בעיר אשקלון בשלושה סניפים: אשקלון בהנהלת אביטל דכטרמן, אפרידר בהנהלת אשרת אדרי ושמשון בהנהלת שמוליק פלקוביץ.
אביטל דכטרמן מנהלת סניף אשקלון: "עובדי הסניפים פועלים ועומדים בקשר הדוק עם הקהילה בה הם פועלים ומעניקים שירות אישי ומקצועי ללקוחותיהם, דואגים להנגשת השירות הבנקאי לכלל הקהילה והאוכלוסיות המיוחדות בעיר. עובדי הסניפים מעורבים תמיד בעשייה חברתית, בהתנדבויות ומיזמים חברתיים רבים של הבנק באשקלון."

כפר נהר הירדן, המספר נופשים מותאמים ומונגשים יוצא בימים אלה בקמפיין גיוס המונים באתר JGIVE במטרה להמשיך את הפעלתו להגדיל את מספר הילדים שיוכלו להגיע וליהנות מהפעילויות אותן מציע.
'הילדים של כולנו חוגגים את החיים'

צילום: דוברות בנק הפועלים
צילום: דוברות בנק הפועלים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן