ברחבי העולם היהודי מציינים היום את י' שבט – כנסו לפרטים וסרטון מרתק

היום חל תאריך מיוחד ביהדות, י' שבט, היום בו הסתלק הרב יוסף יצחק שניאורסון זצוקלל"ה נבג"מ זיע"א, הרבי הקודם מלובביטש וחמיו של הרבי.

הרבי הקודם, הידוע בכינויו "הרבי הריי"צ", מוכר לכל בזכות פועלו לשמור על עם ישראל בעולם כולו, ומסירות הנפש שעשה על מנת להגן על ישראל לרבות סכנת חיים נמשכת מול הקומוניסטים שאיימו לפגוע בכל פיסה של יהדות בעולם כולו, אך ללא חת כשמורא שמיים מוביל אותו בלבד דאג הרבי לפעול באהבת ישראל עצומה לכל יהודי ומתוך דאגה לעם ישראל ללא חפץ בתמורה ובמטרה לשמור על הגחלת היהודית יוקדת ובוערת בכל מקום בעולם.

במהלך שבת קודש נציין את יום קבלת הנשיאות של הרבי נשיא דורנו, כשבבתי כנסת רבים ייערכו קידושא רבא לקהל המתפללים עם התוועדויות בהם יספרו את דרכו ופועלו של הרבי הקודם עם תיאורים על אהבת ישראל העצומה שלו לכל אחד ואחת מעם ישראל מגדול ועד קטן וידברו על י"א שבט היום בו הרבי נשיא דורנו קיבל את הנשיאות והבעיר את מפעל השלוחים של חב"ד שהצליח ומצליח להציל מיליוני יהודים בכל רחבי העולם עד כי יבוא שילה.

בסרטון שהופק על ידי חברת JEM ניתן לראות את הרב חיים ספוצ'ינסקי שזכה לראות את הרבי ואת הרבי הקודם ונכח ביום בקשת החסידים מהרבי לקבל את הנשיאות, ויהי רצון שנזכה לגאולה האמיתית והשלימה עם משיח צדקנו תיכף ומיד ממ"ש:

 

הרבי מלובביטש ניגש לתפילה צילום JEM
הרבי מלובביטש – צילום: JEM

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן