קרדיט לתמונה – איטום טל

איטום בסנפלינג מקצועי נותן מענה למקומות בהם הגישה לעבודות איטום לוקה בחסר. איטום בסנפלינג נקשרת בעבודה בגובה ולכן, המחיר מתייקר באופן טבעי. לרוב, איטום בסנפלינג יהיה מבוצע על קירות חיצוניים, מרפסות, חלונות, גגות ובמקרים חריגים גם בגגות או לפחות במעטפת חיצונית של הגג. ריכזנו לפניכם את כל המידע הנדרש על עבודות איטום בסנפלינג.

מהו איטום בסנפלינג מקצועי?

איטום בסנפלינג מקצועי חייב להיות מבוצע על ידי קבלן איטום המחזיק אישור לעבודה בגובה וכמובן, שהינו קבלן איטום מוכר ומוסמך. תהליך איטום בסנפלינג הוא על ידי חיבור חבלים המחוברים לגג הבניין, לאחר מכן בעל המקצוע יבצע את עבודות האיטום במקומות הנדרשים. במקרים מסוימים, ניתן גם לבצע עבודות איטום בסנפלינג באמצעות מנוף, פיגומים ואמצעים אחרים המשתנים בהתאם למורכבות העבודה. חשוב להדגיש שנית, איטום בסנפלינג מחייב הכשרה מיוחדת ולכן לא כל קבלן איטום מוכשר לבצע עבודות מסוג זה.

מהם היתרונות לאיטום בסנפלינג?

אחרי שהכרנו כיצד עובד איטום בסנפלינג, ריכזנו לפניכם מספר יתרונות משמעותיים של איטום בסנפלינג מקצועי:

  1. בטיחות – למרות שמדובר על עבודה בגובה, איטום בסנפלינג נחשב לבטיחותי בעזרת מנגנון אבטחה ייחודי מפני נפילות. ישנן שיטות איטום אחרות בגובה כפי שציינו, אך ככל שהסיכון גובר כך המחיר מגולם ללקוח במחיר גבוה יותר.
  2. זמן עבודה – איטום בסנפלינג הופך את תהליך האיטום להרבה יותר מהיר. אם נשווה לדוגמא איטום באמצעות פיגומים נוכל לראות פער משמעותי במשך זמן העבודה. תהליך הקמת הפיגומים הוא מורכב ויקר, וגם לוקח לא מעט זמן.
  3. עלויות ציוד – היתרון השלישי גם הוא בא לידי ביטוי במחיר אותו הלקוח ישלם. עבודות איטום בגובה דורשות ציוד מקצועי וחלק מהציוד גם יקר. ניקח לדוגמא עוד פעם את השימוש בפיגומים, השכרת פיגומים מייקרת באופן משמעותי את המחיר הסופי לפרויקט וכמו כן, גם השכרת או שימוש במנוף.

כמה עולה איטום בסנפלינג מקצועי?

המחיר אותו נשלם על עבודות איטום בסנפלינג משתנה בהתאם לסוג הפרויקט. כאמור, יש מספר עבודות איטום שיכולות להיות מבוצעות באמצעות איטום בסנפלינג: איטום חלונות, איטום גגות, איטום מעטפת, איטום קירות חיצוניים ואיטום כולל. לפניכם מחירון ממוצע לעבודות איטום בסנפלינג:

 

סוג איטום מחיר דגשים
איטום קירות חיצוניים 200-340 ש"ח למ"ר המחיר משתנה בהתאם לסדר גודל העבודה.
מבנה שלם החל מ-190 ש"ח למ"ר איטום בסנפלינג של מבנה שלם הוא עבודה היקפית הכולל קירות חיצוניים, חלונות, מעטפת גג, מרפסות וכו'.
איטום גגות 140-220 ש"ח למ"ר המחיר משתנה בהתאם למורכבות העבודה.
איטום מעטפת של מרפסת 180-250 ש"ח למ"ר המחיר משתנה בהתאם לסדר גודל העבודה, במקרים שמדובר על עבודה היקפית לבניין שלם המחיר עשוי לרדת.
איטום חלונות החל מ-450 ש"ח המחיר הינו לפרויקט וכולל איטום חלון בודד מפני נזילות, בידוד אקוסטי ותרמי.

 

תהליך בחירת קבלן איטום

השלב המורכב ביותר בעבודות איטום היא בחירת הקבלן שיבצע את העבודה. כדי להגיע לבחירה הנכונה אנחנו ממליצים לכם לעבוד לפי דגשים מוקפדים. הדבר הקריטי ביותר היא בחירה של בעל מקצוע העובד לפי כללי הבטיחות. תוכלו להשוות בין קבלני איטום שונים כדי לקבל את המחיר ההוגן ביותר, אך יש לקחת בחשבון שכאשר המחיר נמוך מהממוצע או יקר מהממוצע זה צריך להדליק לכם נורה אדומה. בנוסף, שימו לב מהי תקופת האחריות על עבודות האיטום – לרוב משך זמן האחריות יהיה מעל שנתיים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן