חודש צליל וצבע באשקלון: תערוכת האמנים השנתית 'צליל וצבע' נפתחה במוזיאון החאן

חודש צליל וצבע באשקלון: תערוכה האמנים השנתית 'צליל וצבע' המתקיימת כ-26 שנים נפתחה במוזאון החאן

ביום שלישי, 19.07.22 נפתחה התערוכה החמישית במסגרת סדרת התערוכות המתקיימת באשקלון כ-26 שנים 'צליל וצבע' במוזאון החאן של אשקלון.

עיריית אשקלון פועלת רבות ליצירת קשר בין אמני המקום לאמנים מהסביבה וליצירת שיח בין האמנים ומעניקה למבקרים זוויות ראייה שונות לתחומים בהם עוסקות היצירות. בתערוכה הנוכחית מוצגים עבודותיהם של הפסלים אלי דיין, צבי אפרתי ומגי שגב ושל הציירת דנה דנה.

צילום: דוברות עיריית אשקלון

בפתיחת התערוכה נכחו האמנים ובני משפחותיהם, אמנים חברי אגודת האמנים וקהל שוחרי אמנות. התערוכה פתוחה לקהל הרחב ועתידה להתקיים עד ליום שישי, 12.08.22.

ראש העיר, תומר גלאם אמר: "מסורת התערוכה ממשיכה להתקיים ואני גאה לארח באשקלון את תערוכת צליל וצבע שנה אחר שנה ולתת במה ליצירות המופלאות של האמנים הנהדרים הללו. כל תהליך יצירה הוא אישי עבור האמן ואני מודה לכם על שבחרתם לחלוק עמנו את פרי עמלכם. אשקלון תמשיך להוות בית ולהעניק במה לאמנים המקומיים."

לדברי אוצרת התערוכה, חנה רביב: "אמנות היא לא שאמן רואה, היא מה שהוא גורם לאחרים לראות" (אדגר דגה). אני מודה לראש העיר, תומר גלאם המסייע רבות להצלחת הפרויקט, לגב' אסנת שובל, מנהלת מח' פרוייקטים ואירועים המסייעת רבות לאגודת אמני אשקלון ומסייעת בהפקת התערוכות.

הציירת דנה דנה ילידת תל אביב התנסתה בחומרים שונים ואף השתלמה בזכוכית ועיסת נייר. הפסל אלי דיין תושב אשקלון מפסל ואף עוסק בקרמיקה. מגי שגיב מפסלת בטכניקות שונות וחומרים מזדמנים המאפשרים לה להביע את החיות ואת החיבור לתחושות התנועה המלוות את חיינו. הפסל צבי אפרתי מפסל פסלים בעלי אופי משלו."

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן