למעלה מ-10,000 תושבים השתתפו ביומו הראשון של פסטיבל 'קסם בטיילת'

למעלה מ-10,000 תושבות ותושבים ביומו הראשון של פסטיבל 'קסם בטיילת' באשקלון; הטיילת הצפונית החדשה הושקה בפסטיבל של אורות, צבעים ומוזיקה

הערב (ראשון), 10.07.22, החלו אירועי הקיץ של אשקלון עם השקת הטיילת הצפונית החדשה בפסטיבל 'קסם בטיילת'.

במסגרת הפסטיבל יתקיימו מדי ערב מופעים אור-קוליים והוצבו פוד-טראקס וקירות צילום.

הבחירה במיקום הפסטיבל נבעה מתוך הרצון לערוך היכרות של תושבי העיר עם הטיילת הצפונית החדשה אשר הוקמה בחודשים האחרונים ברצועת החוף של אשקלון.

צילום: יקיר סיאדה, אלדד עובדיה וסיון מטודי

במסגרת הקמת הטיילת נעשו עבודות נרחבות הכוללות בתוכן סלילת שביל ריצה ייעודי עם סימוני מרחק, הוקמו תחנות עם מתקני כושר על גבי רצפת גומי, הוצבו פינות ישיבה לצד פיתוח גינון ומשחקי ריצוף.

כמו כן נבנתה טריבונת ישיבה אל מול נוף הים בגבול המצוק והוקמו מרפסות עם פינות תצפית ומרגוע ומתחם לפעילות יוגה.

מדובר בערב הראשון מתוך שלושה ערבים בהם צפוי הפסטיבל להתקיים והוא ימשך עד ליום שלישי, 12.07.22.

לאחר מכן, ימשכו אירועי הקיץ בפסטיבל ענק המארח את מיטב האמנים בישראל והוא יתקיים לאורך טיילת בר כוכבא.
הטיילת תחולק לשלושה מתחמים: במה מרכזית שתופעל בין השעות 19:00-21:30; מתחם ילדים שיפעל בין השעות 18:00-20:00 ומתחם הצגות שיפעל בין השעות 18:30-20:00.

צילום: יקיר סיאדה, אלדד עובדיה וסיון מטודי

ביום הראשון לפסטיבל, יום רביעי, 13.07.22, יופיעו בבמה המרכזית: שרית חדד, בניה ברבי, להקת הפיל הכחול, מושיקו מור ואופק ילד של קסם.

ביום השני של הפסטיבל, יום חמישי, 14.07.22, יופיעו בבמה המרכזית: איתי לוי, נטע ברזילי, מור רביעי, רועי סנדלר ומיכל הקטנה.

לדברי ראש העיר, תומר גלאם: ״שמחים לפתוח את אירועי הקיץ של אשקלון במקום היפה ביותר בישראל, הטיילת הצפונית החדשה, ברצועת החוף שלנו. הפסטיבל שהאיר את העיר בצבעים מרהיבים וחוויה מיוחדת, הוא רק ההתחלה לשורה של אירועי קיץ שעוד לא היו כמותם באשקלון. מצפים לראות את התושבים באירועים נוספים וליהנות ביחד איתם מקיץ בלתי נשכח ומהנה במיוחד״.

צילום: יקיר סיאדה, אלדד עובדיה וסיון מטודי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן