שפיץ? 8200 מחכה לך, בא תעשה מזה כסף!

המסלול

 


"ההצעה החלומית ביותר שהייתה אי פעם", אומרים בכירים בענף התעסוקה על הפרויקט שמיועד לאברכים ובעלי בתים עד גיל 26 * המסלול כולל שנתיים של לימודים ו-3 שנות תעסוקה ב-8200 על חשבון המדינה, כולל שכר חודשי * מיועד גם לבעלי פטור * מספר המקומות מוגבל

למדתם בישיבה, אחרי החתונה המשכתם לצלול בלימוד חסידות, בשינון הלכות ובהוויות אביי ורבא בכולל המקומי וכעת אתם רוצים להביא פרנסה למשפחה שגדלה. מה עושים? האופציות מועטות והן כוללות לרוב עבודות פשוטות שאינן מספיקות כדי לפרנס את המשפחה ההולכת וגדלה.


כעת, הרשויות יצאו בפרויקט חדשני וראשוני מסוגו המיועד בדיוק לכם, גם אם כבר הוצאתם פטור מצה"ל בעבר מסיבות שונות. מדובר בפרויקט שמתאים לרציניים בלבד, עם ניסיון בלימוד ובהעמקה ומספר המקומות מוגבל.


מסלול "פעמי עתידים לחרדים" הינו מסלול צבאי איכותי וייחודי המותאם לאוכלוסייה החרדית. המסלול כולל לימודי הנדסת תוכנה בשתי פעימות ושירות צבאי מותאם ביחידות טכנולוגיות איכותיות בתחום התוכנה בצה"ל, בדרך שלהלן:


מדובר על לימוד במשך שנתיים, במסגרת חרדית מלאה, מותאמת וסגורה במכללה האקדמית להנדסה 'סמי שמעון' (SCE), על חשבון המדינה.

בכל הזמן הזה תהיו זכאים למשכורת חודשית קבועה מהצבא שתסייע לכם בשכר הדירה ובהוצאות השוטפות בהתאם לתקנון. גם הנסיעות בתח"צ למכללה בבאר שבע יוחזרו לכם במלואן.


ההכשרה כוללת רמה עיונית ומעשית ומזכה בתעודת הנדסאי וב-50% מנקודות הזכות לתואר ראשון במכללה האקדמית להנדסה SCE (פעימה ראשונה).

השלב השני הוא שירות בן שנתיים ושמונה חודשים ביחידת 8200 וביחידות מיוחדות ומסווגות אחרות, בהן תשובצו לתפקידים איכותיים. שנה אחרי תחילת השירות בצבא, אחרי שהתמקצעתם בתחום, תמשיכו לשלב השני של השלמת הלימודים האקדמיים לתואר ראשון בהנדסת תוכנה (פעימה שנייה).

צילום אילוסטרציה: PIXABAY


אחרי הלימודים תוכלו להישאר בצה"ל עוד 3 שנים (כלומר לחתום קבע) ולהרוויח 12,000 ש"ח בחודש! לאחר מכן תוכלו להשתלב בשוק הפרטי בתחום ההיי-טק ולהרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש!


עסקן חב"די בכיר שעובד בנושא תעסוקת ושילוב חרדים אמר השבוע: "מדובר על פרויקט מהפכני וראשון מסוגו , שלא היה ולא יהיה כמותו. הוא מוגבל לתושבי הדרום בלבד וזו ההצעה החלומית ביותר שאני מכיר אי פעם למגזר החרדי. מי שלא קופץ על זה יכול להפסיד כסף רב – ועבור מי שיצטרף 'השמים הם הגבול' מבחינה כלכלית".


יתרון המסלול הינו ביכולת לצבור ידע וניסיון תוך שמירה על אורח החיים החרדי, הכוללת גם שיעורי תורה במהלך השבוע וכמובן בלימוד התואר הנחשק על חשבון המדינה ובמשכורת הקבועה שתהיה לכם לאורך כל התהליך.


לפרטים נוספים ולהשארת פרטים, בתחתית הלינק


https://www.atidimzahal.org/haredim


ליצירת קשר טלפוני ולקבלת פרטים נוספים:
ישראל – 053-7778393
כל הקודם זוכה

https://forms.gle/m6kyiKEL8YDKZrYg7

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן