סברובסקי – הבחירה הטבעית של מיליוני נשים

קרדיט לתמונה: pixabay

עולם התכשיטים והלייף סטייל נחשב אחד העולמות הגדולים והמגוונים ביותר במאה ה – 21, אחת מן השחקניות המרכזיות בעולם נקראת סברובסקי. החברה הפכה בעשורים האחרונים לבחירתן הטבעית של מיליוני נשים ברחבי העולם ומספקת מעטפת מלאה בכל הקשור לעולם התכשיטים. אם הגעתם לכאן אנו מניחים שאתן מחפשות אחר תכשיטי סברובסקי איכותיים ויפהפיים – הנה לכן מספר דברים שאתן צריכות לדעת על סברובסקי.

זה הזמן להכיר: סברובסקי

בעלים ומייסד החברה דניאל סברובסקי היה בעל בית מלאכת עבודה אשר התמחתה בחיתוך קריסטלים, בית המלאכה שם לו לדגש להיות תמיד בקדמת הבמה הן מבחינת חדשנות, הן מבחינת טכנולוגיה והן מבחינת איכות. מאחר ויהלומים נחשבים לפריט יקר ערך אשר לא כל אחד יכול לרכוש היה חזונו של בעלי החברה להפוך את היהלום לדבר נגיש מבלי לפגוע באיכות שלו ולדבריו ליצור "יהלום לכולם", כתוצאה מכך עבד דניאל ללא לאות על מנת ליצור מכונה ייעודית אשר תצליח לחתוך את הקריסטלים בצורה ייעודית וטכנולוגית – ומאז השאר היסטוריה.

כל תכשיט מספר סיפור

סברובסקי הוא הרבה יותר ממותג תכשיטים רגיל, סברובסקי מאמינה כי כל תהליך של ייצור תכשיט הוא מלאכת מחשבת של ממש. כתוצאה מכך אנו רואים כי כל תכשיט נוצר בהשראת אירוע מסוים ומספר את אחד הסיפורים היפים של העולם בו אנו חיים. החברה עובדת ללא לאות כבר מעל 125 שנים ונשארת תמיד בקדמת הבמה. מדי יום אנשי החברה מנסים לפצח אסטרטגיות חדשות ויוצרים עבורכן את התכשיטים המובילים והאיכותיים ביותר שקיימים בעולם התכשיטים העולמי.

סברובסקי – שמים דגש על קיימות ואיכות הסביבה

אנו מאמינים שכמו כולם גם לכן חשובה איכות הסביבה, הסביבה היא חלק מאיתנו ואין מן הנמנע שנחשוב עליה גם בבחירות הכי קטנות. עם הגישה הזו גם סברובסקי הוקמה לפני למעלה מ – 100 שנים. החברה עובדת ללא לאות על מנת ליצור מוצרים איכותיים אשר שמים דגש על קיימות ואיכות הסביבה לצד ייצור אחראי וניצול נכון של משאבים. את כל הגישות האלו סברובסקי מנסה להכניס גם אל החברות האחרות במשק תוך כדי מטרה שכולם יתאחדו וישימו דגש על איכות הסביבה לצד ייצור התכשיטים שלהם.

רכישת מוצרי סברובסקי – כבר לא צריך לצאת מהבית

עד לפני כמה שנים כאשר היינו רוצים לרכוש מוצרי סברובסקי היינו צריכים לפקוד את אחד מן דוכני ו/או סניפי סברובסקי בארץ, לעיתים אנו מוצאים את עצמנו ללא זמן אמיתי ואף מגלים כי התכשיטים אותם רצינו כבר מזמן סולד אאוט. כיום, כבר לא חייב לצאת מהבית כאשר אנחנו רוכשים מוצרי סברובסקי וניתן הלכה למעשה לרכוש את כל אותם מוצרים און-ליין תוך כדי בחירה מקטלוגים שלעיתים אף לא נמצאים בחנויות ובדוכנים השונים במשלוחים עד בית הלקוח.

מוזיאון הקריסטל של סברובסקי

סברובסקי היא הרבה יותר ממותג תכשיטים, למעשה מדובר בחברה אשר שמה לה לדגל לשנות לחלוטין את כל עולמות הקריסטל ולהפוך את העולם לעולם נגיש יותר, איכותי יותר וטוב הרבה יותר. אחד מן סניפי הדגל של סברובסקי הוא בכלל מוזיאון קריסטל (Swarovski Kristallwelten) אשר נמצא באוסטריה. המוזיאון מרכז בתוכו לא מעט תערוכות אשר קשורות לקריסטל ו/או נעשו בהשראת הקריסטלים. כמו כן, ניתן לראות עבודות שונות של סברובסקי במוזיאון הקריסטל ולקבל לא מעט מידע על המורשת אותה השאירה, משאירה ואף תשאיר החברה ועל כל הפעולות אותן החברה נוקטת לשם יצירת עולם חדש ואיכותי בתחום הקריסטלים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן