מנהלים חדשים לבתי הספר מדעים ומצפה ימים באשקלון

מנהלים חדשים לבתי הספר מדעים ומצפה ימים באשקלון: יוסי גרוס נבחר לנהל את בית הספר מדעים ושני ביטון תנהל את בית הספר מצפה ימים

שני מנהלים חדשים מצטרפים לתפקידי ניהול במערכת החינוך העירונית באשקלון: יוסי גרוס נבחר לנהל את בית הספר היסודי מדעים ובכך יחליף את המנהלת גילה בן אלישע, ושני ביטון נבחרה לנהל את בית הספר מצפה ימים ותחליף את יפה אילוז שפורשת לגמלאות.

גרוס, בעל ניסיון של 15 שנים במערכת החינוך, תושב בני דקלים. בעל תואר שני בניהול מערכות חינוך ובוגר קורס יהלום למנהיגות חינוכית. כיהן במגוון תפקידים במערכת החינוך בהם חינוך כיתה, הגשה לבגרויות, רכז חברתי, מדריך מורי מורים. בשנתיים האחרונות, כיהן כמנהל בית ספר 'יד שבתי' באשדוד.

ביטון, תושבת באר גנים, בעלת תואר במינהל מערכות חינוך. כיהנה בשורה של תפקידים במערכת החינוך במשך 16 שנים.

את דרכה החינוכית החלה בבית ספר אקולוגי הרמב"ם במגוון תפקידים. עם פתיחת ביה"ס חמ"ד מצפה ימים הצטרפה לצוות ההקמה וכיהנה בשורה של תפקידים ביניהם רכזת שפה, רכזת תקשוב וחברת צוות הנהלה. בארבע השנים האחרונות כיהנה כסגנית מנהלת ומחנכת כיתות ה'-ו'.

לדברי ראש העיר, תומר גלאם: ״מאחל הצלחה רבה למנהלים החדשים של בתי הספר שמצטרפים לשורת אנשי החינוך האיכותיים והמקצועיים באשקלון המופקדים על חינוך ילדינו, המשימה החשובה ביותר שמוטלת על כולנו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למנהלים שמסיימים את תפקידם ולאחל להם בהצלחה בהמשך דרכם.

למנהלים החדשים מצפה עבודה רבה, כדי להמשיך ולשמר את ההצלחה החינוכית העירונית אליה הגענו עם הזכייה בפרס החינוך הארצי והעלייה באחוזי הזכאות לבגרות. עיריית אשקלון ומינהל החינוך יעשו את כל הנדרש כדי לסייע להם למלא את תפקידם בהצלחה״.

ראש מינהל חינוך ותנו"ס, יובל זוזט הוסיף: ״אני מברך את מנהל בית הספר הנבחר, יוסי גרוס, בהצלחה רבה בתפקיד. הניסיון הניהולי, איתו מגיע יוסי לבית ספר מדעים, יובילו להמשך קידומו של בית הספר בהיבט הלימודי והערכי.

״אני מבקש להודות לגב' יפה אילוז על הובלה וניהול בית ספר מצפה ימים מיום הקמתו, על הבניית תשתית פדגוגית תוך חתירה למצויינות לימודית וערכית ומברך את המנהלת הנכנסת הגב' שני ביטון, שצמחה יחד עם בית הספר ומאחל לה הצלחה רבה בתפקיד. מאמין כי תמשיך לקדם בית הספר לגבהים נוספים״.

מנהלת בית הספר מצפה ימים, שני ביטון אמרה: ״התפיסה החינוכית שלי מתחילה באמונה שכול תלמיד הוא עולם ומלאו, וכול ילד לומד היכן שליבו חפץ, התפקיד שלנו הוא לייצר עבורו מסגרת חינוכית מתכללת ומקדמת שתאפשר לו למצות את מלוא הפוטנציאל שגלום בו.

ביה״ס צריך להיות המקום שיקדם את הצמיחה האישית, הרגשית, הקוגנטיבית, והחברתית של כול ילד וילדה, יצית בהם סקרנות ללמוד, ויטע בהם ערכים, יספק מוגנות ובטחון להיות מי שהם, וללוות אותם ברגישות ובחוכמה לאורך מסע ההתפתחות האישי שלהם."

מנהל בית הספר מדעים, יוסי גרוס הוסיף: ״אני שמח להצטרף למשפחת מדעים. מודה על הבחירה בי לתפקיד מנהל בית הספר. תפקידינו החינוכי מורכב מעקרונות המושתתים על אהבה ואמונה, הם שיובילו למיקסום יכולות התלמידים ולהצלחתם.

כאנשי חינוך, אנו מחוייבים להקניית ערכי התורה ואהבת העם והמדינה, המהווים את הבסיס המרכזי לחוסן נפשי אמיתי ומיצוי אישי-התפתחותי של ילדינו. אני רואה ומאמין בשותפויות וקהילות, ביצירתיות ומוביליות חברתית. מאמין בביחד״.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן