פורום ההורים העירוני מסכם את שנת הלימודים ומודה לצוותים החינוכיים

תלמידות ותלמידיי אשקלון היקרים!
היום סיימתם את שנת הלימודים תשפ"ב.

שנה רצופה חוויות וארועים בחלקם מאתגרים כמו סגרים, סבבים, ואפילו שביתות כשאת כולם צלחתם על הצד הטוב ביותר יחד עם הוריכם שלקחו חלק לא קטן וחוו אתכם בדרכם את מה שעבר עליכם.

אני מקווה ששנת לימודים תשפ"ג, שתבוא עלינו לטובה בעה, תהיה קלה מקודמתה, שנצלח כל אתגר ומהמורה בגבורה, שנגשים את כל החלומות השאיפות המטרות והיעדים שנציב לנו ( הורים וילדים כאחד), שנזכור תמיד את הבסיס החשוב אותו אנו סופגים כל העת במסגרות החינוכיות ובבית, הערכים והמוסר ונממש אותם הלכה למעשה בחיי המשפחה והחברה במהלך החופש הגדול ובכלל!

בהצלחה לבוגריי שכבת ו' שעולים לחטיבה!?

בהצלחה לבוגריי גן חובה שעולים לכיתה א'! ?

ילדים יקרים !
תהנו מהחופש הגדול !
לכו לים, תצאו לחופשות משפחתיות , תפגשו עם חברים ואל תשכחו להזמין תמיד את כל החברים למפגשים ולשאול מה שלום החברים שלא תמיד נמצאים עם כולם… אל תשאירו אף חבר או חברה לבד בחופש!

תתעניינו בהם ותזמינו אותם כי הכוח של החברה שלנו הוא באחדותנו ובכבוד שאנו רוכשים לאחרים!
שמרו על עצמכם בכל אשר תלכו,

תאגרו כוחות מחודשים לשנה הבאה ואם אתם ישנים עד מאוחר לפחות תשטפו את הכוס של השוקו, הקפה או קערת הקורלנפלקס שתאכלו כשתקומו?.

אני רוצה להודות בשם כל ההורים באשקלון לכל צוותי החינוך במוסדות השונים בגנים בבתי הספר בחטיבות בתיכונים בחינוך הרגיל המיוחד הפורמלי והבלתי פורמלי!

למנהלים והמנהלות, הסגנים והסגניות, המזכירות, אבות הבית, היועצות, האחיות, המורים והמורות, הסייעות הצמודות, הגננות והסייעות על שליוותם את ילדיי העיר כל השנה ולסיומה בהצלחה רבה!

תודה לכל וועדי ההורים בכיתות ובגנים שפועלים למען הילדים ודואגים שיהיה להם כיף בהתנדבות ובאהבה בכל ימות השנה מזמנם הפרטי והאישי וחשופים כל העת לביקורת יותר או פחות חיובית.

הורים יקרים !
פורום הוריי אשקלון נמצא כאן עבורכם ועבור ילדיכם מגן ועד צבא, לסייע לתמוך לייעל ולפעול בכל ימות השנה, בשגרה, בחירום חלילה וגם בחופשות!!!

למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: סיון מטודי/דוברות עיריית אשקלון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן