אלו הזוכים במקום הראשון בחידון התנ"ך העירוני | כל הפרטים

דוד חי ביטון ואורי פור – הזוכים במקום הראשון בחידון התנ"ך העירוני; השניים העפילו לגמר וזכו מתוך מאות של תלמידות ותלמידים שעברו תהליך הכנה מקצועית יחד עם עורך החידון, נריה פנחס, שהיה בעברו חתן התנ"ך העולמי

עיריית אשקלון באמצעות מחלקת תרבות תורנית באגף תרבות, נוער וספורט במינהל החינוך קיימו לאחרונה את חידון התנ"ך העירוני המתקיים מידי שנה מזה עשרים השנים האחרונות.

13 משתתפות ומשתתפים מכלל בתי הספר היסודיים בעיר הגיעו לגמר לאחר שנה במהלכה מינהל חינוך הקים ליווי לתלמידי חטיבת הביניים והתיכונים כהכנה לחידון התנ"ך העולמי על כל שלביו וכהמשך לחידון התנ"ך העירוני המדובר.

צילום: סיון מטודי

הנציגים נבחרו מתוך 500 תלמידות ותלמידים ועברו תהליך הכנה מקצועית יחד עם עורך החידון, נריה פנחס, שהיה בעברו חתן התנ"ך העולמי.

בבתי הספר הממלכתיים דתיים זכה דוד חי ביטון מבית הספר נווה ציון במקום הראשון, נדב אלבז מבית הספר נווה אילן במקום השני ואהרן בוחבוט מבית הספר אסף מימון במקום השלישי.

בבתי הספר הממלכתיים זכה אורי פור מבית הספר נוף ים ב' במקום הראשון, נינל אוקון מבית הספר נאות אשקלון במקום השני ועידו באטשוילי מבית הספר ארלוזורוב במקום השלישי.

צילום: סיון מטודי

ראש העיר, תומר גלאם אמר: "אני גאה בנציגות ובנציגים מכל בית ספר ושמח לראות את הנציגות הרחבה מבתי הספר השונים. אני שמח לראות כיצד אתם לומדים ושוקדים באיתנות על התורה שלנו, לומדים את העבר של עם ישראל ואת ההיסטוריה של אבותינו.

זכיתם ללמוד בבתי ספר מעולים עם רמת לימוד גבוהה במיוחד ובתי הספר זכו בכם, תלמידים שקדנים, חרוצים ושאפתנים. יישר כח".

צילום: סיון מטודי

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן