קינוח ירושלמי – אל תפספסו מחר זה קורה בירושלים

אוהבים מתוק? קינוח היא המנה המועדפת עליכם בארוחה? למתחם התחנה הראשונה בירושלים יש את הפתרון המושלם עבורכם օ בחמישי ובשישי הקרובים יתקיים במקום פסטיבל קינוחי בוטיק משגע օ אתם רק צריכים להגיע וליהנות օ הכניסה חופשית 

בחמישי ושישי הקרובים (א'-ב' תמוז, 30.6-1.7), יתקשט מתחם התחנה הראשונה בירושלים במאות סוגי מתוקים, טעימים להפליא – עם פסטיבל קינוחי הבוטיק שחוזר לבירה. בכך ייפתח רשמית החופש הגדול. ומה בתכנית? (מלבד התור העתידי לשיננית?) מעל 10 עמדות של קינוחים מושקעים בטעמים משוגעים, קינוחים לחלוק או קינוחים של ללקק את הצלחת לגמרי לבד, קינוחים לקחת הביתה וקינוחים להשוויץ איתם בסטורי וכן, ישנן גם אופציות לקינוחים טבעוניים, צמחוניים, פרווה או ללא גלוטן.

מאחורי הדוכנים בפסטיבל יעמדו קונדיטוריות ביתיות מהממות, הנושאות מגוון של טעמים וסיפורים אישיים שנולדו מתוך אהבה לאפיה והנאה מלעשות מתוק לאנשים כל פעם מחדש. אתם תאלצו לבחור בין קינוחי הכוסות של קורל גדליהו, הפרנץ' טוסט של "עץ קפה", מבין המיני פאי של איטה או פינוקי הבריאות המרהיבים של דנה אביטל. 

אחת האופות ביריד היא שיר בן אלול, שבכלל עובדת בימים שבשגרה כמורה. האהבה שלה נחלקת בצורה שווה בין התלמידים שלה לבין עולם העוגיות המרוקאיות.

בן אלול החליטה לקחת את העולם המסורתי ולתת לו טוויסט מרענן ומשוגע, עם שילובים טעימים שממש לא ניתן לצפות להם. כל המנות של "מיספינג'", העסק של בן אלול, הן בעצם השילוב המושלם שבין המסורתי לבין החדש ויש שם הכל – מלוחים, מתוקים, חמצמצים ומושחתים. 

עוד בין הדוכנים, תוכלו למצוא את ביה"ס "יובלים" לילדות ונערות בסיכוי. בית הספר דוגל בעשייה משותפת של צוות ותלמידות כמודל למשפחה ובית. במסגרת העבודה של צוות ביה"ס, מתבצעים ביקורים בבתיהן של הבנות ונחשפו חוסרים (חלקם בסיסיים) משמעותיים שמביאים לתסכול ופוגעים בתפקודן של הבנות באופן משמעותי.

צוות ביה"ס פתח ביוזמה לגיוס כספים, כך שההכנסות ממכירת הקינוחים בדוכן, יאפשרו לרכוש מוצרים אלה בעבור הבנות והמשפחות ויאפשרו להיטיב את עולמן.

֍ פסטיבל הקינוחים במתחם התחנה הראשונה בירושלים – יום חמישי | 30.6.22 | 18:00 עד 23:00 וביום שישי | 1.7.22 | 10:00 ועד כשעה בטרם כניסת השבת | לדוכנים סוגי כושרות שונים וביניהם רבנות ומהדרין.

צילומים: יחצ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן