כל מה שצריך לדעת טרם בחירת אוכל לחתולים

קרדיט תמונה: FREEPIK

ניתן לומר באופן חד משמעי כי בדומה למזונות הכלבים, גם בעת בה אנו מדברים על אוכל לחתולים ההמלצה המרכזית תהיה לבחור במזון מסחרי אשר מיוצר על ידי מותג אמין ומוכר שכבר הוכיח את עצמו יחד עם חלוף השנים, על מנת להבטיח כי אתם אכן בוחרים במזון האיכותי ביותר עבור החתול שלכם. יש לציין כי החתול הביתי הוא בעל חיים אשר מגיע ממשפחת חתולי הבר, משפחה אשר נחשבת לטורפי על ולמעשה, מדובר בבעלי חיים אשר מסוגלים לאכול הכל. אי לכך, עליכם לוודא עוד טרם הגעתכם אל מעמד הבחירה כי אתם אכן בוחרים במקור מזון שמגיע מהבשר. המלצה נוספת תהיה לשלב אוכל יבש בליווי בשר בריכוז גבוהה ותוספות מותאמות בתזונת החתול שלכם. באופן עקרוני, אפשר לומר כי ישנה האפשרות להעניק לחתולים כל סוג מזון טבעי אשר נצרך על ידי בני אדם, אך חשוב לציין כי ישנם מזונות מסוימים שאסור לתת לחתולים באופן חד משמעי, ביניהם תוכלו לפגוש בשוקולד ועוד מגוון רחב של מאכלים שעשויים לגרום לאנמיה קשה בקרב החתולים השונים.

מעדני חתולים

כידוע, ישנם מעדנים מיוחדים לחתולים שניתן לשלב לצד אוכל לחתולים שכן, ברוב המוחלט של המקרים אותם מעדנים יהיו עשירים באחוזי חלבון ושומנים אשר יענו על הערכים התזונתיים הדרושים לחתול וכמו גם, בויטמינים ומינרלים ותוספות שונות. נוסף על האמור, ניתן לציין כי ביצים, פירות ים וירקות, עשויים לקחת חלק אפקטיבי ומשמעותי במיוחד מכל אותם מעדנים מגוונים שיצטרך החתול לאכול בצורת אכילה רגילה, זאת במטרה להשלים את הערכים התזונתיים השונים הדרושים לחתול. עם כן, ההמלצה המרכזית תהיה לוודא כי אתם אכן בוחרים בסוג האוכל המועדף ביותר על פני החתול שלכם, תוכלו לעשות זאת באמצעות התנסות במספר מגוון של מעדנים שונים, ולאחר פרק זמן מסוים להבין מה החתול אוהב יותר ומה פחות.

האם יכול החתול לשתות חלב?

מיותר לציין כי חתולים מאוד אוהבים לשתות חלב וכן, ברוב המוחלט של המקרים מרבית היונקים לא יתנגדו לשתיית חלב, במיוחד לאור העובדה כי בהיותם קטנים נהגו לצרוך חלב וכך למעשה, גם החתולים. יחד עם זאת, חשוב לדעת עובדה ספציפית אשר תקפה בנוגע לשכבת החתולים הבוגרת יותר והיא כי חתולים בוגרים רגישים לחלב, זאת בעקבות כמות האנזימים אשר מפרקים את הלקטוז של החלב פוחתת יחד עם חלוף השנים ולכן, ההמלצה המרכזית תהיה לא להגזים עם כמות החלב אשר ניתנת לשתיה משום שהדבר עשוי להחליש את מערכת העיכול של החתול וכמו גם, לפגוע בבריאות שלו, דבר אשר עשוי לבוא לידי ביטוי במספר תסמינים כדוגמת הקאות, שלשולים, כאבי בטן וכיוצא בכך.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן