סוף סוף: כיתות חדשות לתלמידים

כיתות חדשות באשקלון

המאמצים הניבו פרי:
10 כיתות חדשות יוקמו בבית הספר חמ"ד תורני ברנע

בשורה גדולה לבית הספר חמ"ד ברנע: לאחר מאמצים מצד ראש העיר, תומר גלאם, התקבל אישור משרד החינוך לבניית 10 כיתות חדשות בבית הספר – בהן 7 כיתות לימוד, מרחבים מוגנים וכיתות לחינוך מיוחד.

הרחבת בית הספר מגיעה על רקע הביקוש ההולך וגובר לבית הספר זאת בשל הישגים משמעותיים והצלחה חינוכית וחברתית של המוסד החינוכי בקרב תלמידות ותלמידים רבים.

בנוסף, לקראת שנת הלימודים הקרובה תותקן בבית הספר הצללה לרווחת התלמידות והתלמידים.

ראש העיר, תומר גלאם: "אני מברך על החלטת משרד החינוך להיעתר לבקשה שלנו ולהרחיב את בית הספר חמ"ד ברנע. המדובר בבשורה של ממש עבור ציבור גדול של הורים במגזר הדתי-תורני בעיר ועבור בית הספר בפרט שעושה עבודה חשובה ומשמעותית בחינוך דור העתיד שלנו. מערכת החינוך העירונית שלנו ממשיכה לפרוץ קדימה, גם בתחום הפדגוגי וגם בתחום הפיזי, על מנת לאפשר לכלל התלמידות והתלמידים את סביבת הלימודים הטובה והאיכותית ביותר".

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: ״שמחים לבשר בשורה משמעותית לבית הספר חמד תורני ברנע בפרט ולקהילה בכלל. בעוד מספר חודשים, נחל בהשלמת הבניה של בית הספר וזאת הודות למימון משרד החינוך. אנו רואים כיצד בית הספר גדל ומתרחב ומעניק אפשרויות נרחבות יותר לתלמידות ולתלמידים שלנו. תודה לראש העיר על עשייה בלתי מתפשרת, לחבר המועצה, עמיחי סיבוני ולכל העוסקים במלאכה״.

חבר מועצת העיר הממונה על החינוך הדתי, עמיחי סיבוני: "עשינו היום צעד אדיר נוסף בפיתוח החינוך הדתי בעיר אשקלון. בית ספר ברנע נמצא בתנופת פיתוח תורני פדגוגי וחברתי ובניית הבניין הנוסף תשלים את ההתפתחות. יישר כוח לראש העיר תומר גלאם על הדרישה העקבית מול משרד החינוך ועל השותפות התמידית. תודה ליובל זוזט ראש מנהל החינוך וצוותו על כך שהם לא נחים לרגע בקידום החינוך בעיר וכמובן לוועד ההורים ולקהילת ברנע על השותפות המלאה בהובלת בית הספר ".

צילום: דוברות עיריית אשקלון
צילום: דוברות עיריית אשקלון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן